Sins of a Solar Empire plåtat

Medlem
Sins of a Solar Empire plåtat

Aldrig ens hörtalas om.. wonder if its any good, worth looking into?


signatur

Bara gör det.

Medlem

snackades en del om spelet i senaste gfw-podcasten om jag minns rätt... minns inte om de sa så mycket om spelet, men de gillade namnet iaf

Medlem

Ser snyggt ut som fan om det är bilder från ingame


signatur

Gillar munkar!

Medlem

Har vart med i beta testandet från Beta 2 och framåt och kan helt klart säga att det är värt att införskaffa. Riktigt kul spel för dom som gillar 4X RTS spel. (eXplore, eXpand, eXploit and eXterminate).


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Redan förbeställt, lääääääääääääääääängtaaaaaaaaaaaaaarr!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Ser intressantare och intressantare ut det här
Jag väntar dock med en beställning tills dess att recensionerna börjar ramla in då jag ännu inte har spelat sönder Dark Avatar

Skrivet av darkthunder:

Riktigt kul spel för dom som gillar 4X RTS spel. (eXplore, eXpand, eXploit and eXterminate).

Borde det inte heta "4E spel" istället?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Pansarknekt
Skrivet av Svartsmurfen:

Ser intressantare och intressantare ut det här
Jag väntar dock med en beställning tills dess att recensionerna börjar ramla in då jag ännu inte har spelat sönder Dark Avatar

Skrivet av darkthunder:

Riktigt kul spel för dom som gillar 4X RTS spel. (eXplore, eXpand, eXploit and eXterminate).

Borde det inte heta "4E spel" istället?

Hahaha. Det är väl någon som varit 1337 och stavat det Xplore, Xpand, Xploit and Xterminate. Xtra fjantigt med andra ord.

Ser fram emot spelet som faen. Gillar 4"E" Rts spel ;D


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Jag har testat beta/förköpt spelet men gillar det inte direkt, gui't är lite bloatigt och vill hellre ha ett rymd spel där man styr skeppen med joystick där en kan vara pilot och en annan sköter kanonerna, inte prickarnas klick krig.

Medlem

Det här spelet liknar Star Wars: Empire at War. Du har dina planeter och färdsträckor mellan, men det finns inga markstrider i sins of a solar empire som i Star Wars. Det här spelet knäpper dock Star Wars på fingrarna ordentligt då det är mkt djupare med forskning och förbättringar, civila och militära. Ett riktigt skönt multiplayer-lir, eller singelplayer också för den delen. Ett plus för piraterna som man kan skicka på folk genom att slänga bounty på dem, alltid lika kul:)

Medlem
1
Skriv svar