Pirates of the Burning Sea filmat

Robot
Medlem
Pirates of the Burning Sea filmat

Dom borde ha gjort ett vanligt spel med singelplayer av detta inget jävla MMO online skit!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Dom borde ha gjort ett vanligt spel med singelplayer av detta inget jävla MMO online skit!

Som Age of Pirates menar du?

Nae, det är spännande med detta. Ekonomin är intressant även om det nog blir en del siffertuggande. Avatarstriderna är sisådär för att vara ärlig. Men så har den inte varit under utveckling så länge. Skeppsstriderna är kul men skeppen rör sig lite konstigt. De följer inte vågrörelserna utan har ett eget rörelsemönster som ibland känns väldigt konstigt. Lite skumt eftersom de har lagt så mycket tid på skeppsstriderna. Överhuvudtaget imponerar inte det tekniska på så många plan men själva spelet verkar intressant.

Medlem

Jag spelade betan men lessnade vid lvl 9.

Det var dock riktigt kul så länge det varade.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Jag spelade betan men lessnade vid lvl 9.

Det var dock riktigt kul så länge det varade.

Varför ledsnade du då?

Medlem

Detta spel kommer floppa FETT och som vanligt står SOE vid rodret och rattar skutan. Arghhhh. Spelet kommer sjunka ganska snabbt efter sjösättningen. blubb blubb blubbb....


signatur

Inte en chans att jag lägger 1 krona på ett SOE spel i framtiden.

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Dom borde ha gjort ett vanligt spel med singelplayer av detta inget jävla MMO online skit!

Nä, Jag tycker de borde skippa allt, och koncentrera sig på ett Sc-Fi-FPS i rymden, med rollspels-element som JAG tycker om! Herregud! Vad ska man tro egentligen, när utvecklare får för sig att göra spel utanför MINA preferenser!

.....

PS: "MMO online"? Massive Multiplayer Online online. Next Gen Online gaming!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av Mikaelh:

Jag spelade betan men lessnade vid lvl 9.

Det var dock riktigt kul så länge det varade.

Varför ledsnade du då?

Vet inte riktigt. Tappade känslan bara.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av Mikaelh:

Jag spelade betan men lessnade vid lvl 9.

Det var dock riktigt kul så länge det varade.

Varför ledsnade du då?

Vet inte riktigt. Tappade känslan bara.

Heh, förstår dig. De kunde ha jobbat mer på inlevelsen. Torrare npc:er och quests får man leta efter. Och alla nationer har likadana low-levelquests. Kul. Not.

1
Skriv svar