Age of Conan plåtat

Medlem
Age of Conan plåtat

Me likes!

Dock tycker jag det finns förlite info om spelet, iofs KAN det vara pga beta och NDA


signatur

Bara gör det.

Medlem

Visst skulle det komma nu under våren?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

fan vilken skarp kontrast på bilderna, fräser i ögonen när man tittar på dom

Medlem

Nån som har fått betan och vill berätta hur det är att spela?

Inaktiv
Skrivet av Newt:

Nån som har fått betan och vill berätta hur det är att spela?

NDA, sorry

Medlem

kan du inte säga om du tycker om det?

Medlem

"Needs more lensflare" XDDDD

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av Newt:

kan du inte säga om du tycker om det?

Det är viktigt att respektera NDA. En Beta motsvarar inte en färdig produkt så uttalanden gör mer skada än nytta. Det finns en del exempel på brott mot NDA (för andra spel) där testaren blivit "bannad" och vill skada utvecklarna med felaktig info som hämnd. Så lita inte på det du läser om spel där det som skrivs är ett tydligt brott mot NDA. FZ vill nog heller inte att NDA-info finns på deras forum.

Skrivet av Groggo:

Me likes!

Dock tycker jag det finns förlite info om spelet, iofs KAN det vara pga beta och NDA

[http://community.ageofconan.com] innehåller massor med bra officiell info om spelet.

Medlem

Det här kommer att kräva sin dator...

Men snyggt är det.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Jag undrar om det verkligen är bra.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Mest mys! Hoppas på att 360 versionen inte släpps allt för långt efter, det här är juh ett spel man vill lira med fin grafik, inte något min dator fixar.

Och du som ville ha en bra Age of Conan sida med info borde kolla upp www.wikiaoc.com - lättare att hitta grejer än på officiella sidan.

Inaktiv

Monthly fee subscription..

Medlem

Ser ganska "meh" ut, senaste trailern från CES på Gametrailers var trots blodmängden inget att hänga i julgranen :/

Medlem

Jag är så ursinnigt trött på alla jättemonster hit och dit. Jag fick för mig att AOC skulle vara mer "verklig" så till vida att man slapp 20 meter höga skitarga monster med tandställningsbehov.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

The bigger they come - The harder they fall.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Inaktiv
Skrivet av Deathwisher:

Jag är så ursinnigt trött på alla jättemonster hit och dit. Jag fick för mig att AOC skulle vara mer "verklig" så till vida att man slapp 20 meter höga skitarga monster med tandställningsbehov.

Age ofconan siktar på att bli mer realistiskt mmorpg men man får inte glömma att det är ett fantasy spel grundat på Howards romaner.. Så fantasyn i spelet är ett måste för att vara i god med orginalet

Inaktiv
Skrivet av Deathwisher:

Jag är så ursinnigt trött på alla jättemonster hit och dit. Jag fick för mig att AOC skulle vara mer "verklig" så till vida att man slapp 20 meter höga skitarga monster med tandställningsbehov.

Fun Com är väldigt noga med att vara trogna Robert E. Howards "lore". Om man inte gillar den är det bara att beklaga. Men för den som inte är något R.E.H-fan och inte läst hans berättelser, var lugna, det kryllar inte av stora bisarra monster.

Inaktiv

Ush vad mörkt o trist det ser ut nu, får hoppas det går o dra upp så det ser mer normalt ut o inte "doom3" stuk.

Inaktiv
Skrivet av meskalin:

Ush vad mörkt o trist det ser ut nu, får hoppas det går o dra upp så det ser mer normalt ut o inte "doom3" stuk.

Gå till wow om du vill ha ett färglatt mmorpg

Skrivet av Deathwisher:

Jag är så ursinnigt trött på alla jättemonster hit och dit. Jag fick för mig att AOC skulle vara mer "verklig" så till vida att man slapp 20 meter höga skitarga monster med tandställningsbehov.

Skojar du eller? Inget Conan fan? Antar att blir så nu att många som inte känner till Hyboriska världen kommer att lira vilket iofs är bra......men men.

Om man säger så här WoW kommer tappa stora delar av sina vuxna spelare.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Rave:
Skrivet av meskalin:

Ush vad mörkt o trist det ser ut nu, får hoppas det går o dra upp så det ser mer normalt ut o inte "doom3" stuk.

Gå till wow om du vill ha ett färglatt mmorpg

Nu va det inte färgerna jag inte tyckte om utan att allt är för mörkt.

Medlem

In a world filled with cruel gods, mythical creatures, lost civilizations and a struggling human race, the mighty barbarian has finally seized the throne as king of Aquilonia.

Detta handlar inte om realism. Conan är "pure" fantasy! Gillar man inte monster och gudar och annat så gillar man inte Conan.

Tror kanske spelet kan bli nått, men jag är inte skitimpad av bilderna. Tänk också på att spelet även skall komma till xbox 360, därav kan man inte göra det för komplext. Tror inte det är nått för hardcore mmo lirare!

Tror det kan falla förstagångs mmo testare i 25-35 års åldern i smaken + nåra till som vill testa det men upptäcker snart att tom wow är mer utvecklande.

Medlem
Skrivet av Rave:
Skrivet av meskalin:

Ush vad mörkt o trist det ser ut nu, får hoppas det går o dra upp så det ser mer normalt ut o inte "doom3" stuk.

Gå till wow om du vill ha ett färglatt mmorpg

*fniss*


signatur

living let die

Skrivet av Niethrel:

In a world filled with cruel gods, mythical creatures, lost civilizations and a struggling human race, the mighty barbarian has finally seized the throne as king of Aquilonia.

Detta handlar inte om realism. Conan är "pure" fantasy! Gillar man inte monster och gudar och annat så gillar man inte Conan.

Tror kanske spelet kan bli nått, men jag är inte skitimpad av bilderna. Tänk också på att spelet även skall komma till xbox 360, därav kan man inte göra det för komplext. Tror inte det är nått för hardcore mmo lirare!

Tror det kan falla förstagångs mmo testare i 25-35 års åldern i smaken + nåra till som vill testa det men upptäcker snart att tom wow är mer utvecklande.

Du kan inte ha mer fel, AoC är mer utvecklat än wow. Norrbaggarna kommer knocka WoW med denna titel.


signatur
1
Skriv svar