Warhammer 40k: Soulstorm avbildat & fotat - igen

Robot
Medlem
Warhammer 40k: Soulstorm avbildat & fotat - igen

Andra videon hackade något enormt för mig.

Medlem

Jag vet inte vad jag ska säga om Soulstorm. Det ser fattigt ut, på någe sätt.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Inga Tyranider. THQ borde skita i expansionerna och satsa på uppföljaren med relics nya motor så vi kan få se tyranider tidigare. Enligt Relic så klarar den nuvarande motorn som Dawn of War använder inte av Tyranids.

Medlem

Det finns ju tyranid mod till darkcrusade... eller?

Medlem

"archonsoldater" Det blev nog lite fel där

Medlem

Ser ut som skit.

Medlem

Ge oss Dark Tyranids! Eller Dark Tau.... eller Dark whatever... hur som helst... löjligt att sätta Dark framför namnet och göra dom evil

Medlem

Bortskämda snorungar förstår sig inte på spelglädje, bara fx och polygonantal

Medlem

Men Relic jobbar ju till 100% på just DoW2 med Tyranider.

Det är väl därför man inte har tid att göra denna expansion själva, utan att det är outsourcat till en annan spelutvecklare.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Men Relic jobbar ju till 100% på just DoW2 med Tyranider.

Jga gissar på 50% DoW 2 och 50% nästa expansion till CoH.
Dessa film-snuttarna är inte speciellt imponerande, dom kunde väl skruva upp texturerna tycker man... DoW-motorn kan definitvt se bättre ut.

Medlem
Skrivet av Oxide:
Skrivet av HYBRiS:

Men Relic jobbar ju till 100% på just DoW2 med Tyranider.

Jga gissar på 50% DoW 2 och 50% nästa expansion till CoH.
Dessa film-snuttarna är inte speciellt imponerande, dom kunde väl skruva upp texturerna tycker man... DoW-motorn kan definitvt se bättre ut.

Sällan om inte aldrig som det är lika stora projekt-team för en expansion som för ett fristående spel. Det är alltid mer ny teknik och liknande som skall sys ihop när det är en helt ny produkt eller ett större steg framåt i utvecklingen.


signatur
Medlem

Ser fram imot detta, iaf att få spela som Sisters of Battle.. Dark Eldar är också rätt tuffa men att klanka ner dom bara för dom har dark i Namnet är jue bara dåligt.. Dark Eldar är riktiga W40k raser.. Tyranids skulle egentligen bara bli off när man tänker på det..

1
Skriv svar