Skräckfylld svensk utvecklardagbok

Medlem
Skräckfylld svensk utvecklardagbok

Är länken verkligen rätt? går till nått arkiv på Sveriges Radio...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Heh. Det var en intervju med Dataspelsbranschens Per Strömbäck som pratar om bristen på kompetens inom spelutveckling i landet. Nu går länken rätt! *skämmes*

Medlem

Penumbra Overture, sjukt bra spel. simpelt men ändå sjujävla stämningsfullt med härlig inlevelsekänsla, fan vad jag sitter och suktar efter uppföljaren

Medlem

Not to rain on anyone's parade men länken fungerar fortfarande inte för mig. Nu kommer man till nån FTP som man måste logga in på med user och pass.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Tredje försöket! Nu går länken till hemsidan istället för en ftp-download.

Medlem

Ser verkligen fram emot uppföljaren, blev väldigt spännande i slutet av första.

Medlem

För helvete, ge mig ett spel utan en massa Blur, HDR, Bloom o allt vad det heter! Det ser inte bra ut!

Medlem
Skrivet av Detrol:

För helvete, ge mig ett spel utan en massa Blur, HDR, Bloom o allt vad det heter! Det ser inte bra ut!

eller använd det rätt?

crysis använder det rätt och man märker knapp av det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Yes, Penumbra Overture var en skön liten överraskning, åtminstone för mig. Jag lirar garanterat nästa del!

Medlem

Har desverre inte lirat crysis, eller något spel där det använts "rätt" så kan inte säga något om det.

1
Skriv svar