Zoo Tycoon 2: Extinct Animals

Robot
Zoo Tycoon 2: Extinct Animals

För två år sedan var jag på Loro Parque Zoo på Teneriffa. Det är en rätt imponerande djurpark med delfiner, späckhuggare, hajar, gorillor och tigrar, men den står sig slätt mot Zoo Tycoon 2. Särskilt efter det senaste expansionspaketet med över 30 utdöda djur - livs levande. Film är bäst på bio men djurparker är bäst i datorn.


Medlem
Vi odlar döda djur i Zoo Tycoon 2

vill också odla döda djur.. Massa träd med döda djur som hänger ifrån dem.. erhm o_O

Inaktiv

jag börjar bli duktigt trött på Zoo Tycoon expansioner. och räckte det inte med att odla dinosaurer? men Loadings förslag värkar ju ganska najs!


signatur

ammagawhd...

MFC
Medlem

haha, vilken jävla rubrik. Det är ju som det skrivs men fan va roligt det är ändå


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Uttjatad serie.. blöö

Medlem

kanske för oss som inte spelar det men alla som nu gör det kanske gillar expansionen,

Skulle garanterat sätta mig o spela sim tower om det gjordes i ny version det spelet hade spelglädje så det räckte o blev över.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Antikvitet

Jaaa! Sim Tower!

Älskade det spelet...


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Nu vill jag inte vara sådan men ska inte titel vara
"Vi odlar UTdöda djur i Zoo Tycoon 2"

Döda djur är ju som sagt döda, medan dessa djurarter är Utdöda. Rececenten säger till och med det i texten.

"Precis som titeln antyder handlar det om utdöda djur den här gången."

Liksom att ordet extinct blir utdödpå svenska.

Skrivet av plastviktor:

Nu vill jag inte vara sådan men ska inte titel vara
"Vi odlar UTdöda djur i Zoo Tycoon 2"

Döda djur är ju som sagt döda, medan dessa djurarter är Utdöda. Rececenten säger till och med det i texten.

"Precis som titeln antyder handlar det om utdöda djur den här gången."

Liksom att ordet extinct blir utdödpå svenska.

En rubrik är till för att fånga ett direkt intresse, döda låter mer intressant än utdöda.
Dock inget jag försvarar, bara förklarar, då detta är en typisk Aftonbladet-teknik, dock i mindre skala, och vem fan vill ens hålla i en Aftonbladetstidning...yuck.

URK
Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:
Skrivet av plastviktor:

Nu vill jag inte vara sådan men ska inte titel vara
"Vi odlar UTdöda djur i Zoo Tycoon 2"

Döda djur är ju som sagt döda, medan dessa djurarter är Utdöda. Rececenten säger till och med det i texten.

"Precis som titeln antyder handlar det om utdöda djur den här gången."

Liksom att ordet extinct blir utdödpå svenska.

En rubrik är till för att fånga ett direkt intresse, döda låter mer intressant än utdöda.
Dock inget jag försvarar, bara förklarar, då detta är en typisk Aftonbladet-teknik, dock i mindre skala, och vem fan vill ens hålla i en Aftonbladetstidning...yuck.

i lumpen fick vi grattis aftonbladet. vi tog en tidning och sätter oss och skiter och använder tidningen att torka oss i baken på övningar.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av URK:
Skrivet av Punchbag Polly:
Skrivet av plastviktor:

Nu vill jag inte vara sådan men ska inte titel vara
"Vi odlar UTdöda djur i Zoo Tycoon 2"

Döda djur är ju som sagt döda, medan dessa djurarter är Utdöda. Rececenten säger till och med det i texten.

"Precis som titeln antyder handlar det om utdöda djur den här gången."

Liksom att ordet extinct blir utdödpå svenska.

En rubrik är till för att fånga ett direkt intresse, döda låter mer intressant än utdöda.
Dock inget jag försvarar, bara förklarar, då detta är en typisk Aftonbladet-teknik, dock i mindre skala, och vem fan vill ens hålla i en Aftonbladetstidning...yuck.

i lumpen fick vi grattis aftonbladet. vi tog en tidning och sätter oss och skiter och använder tidningen att torka oss i baken på övningar.

Coolt.

Medlem

Det här får jag köpa till flickvännen


signatur

Freshly dared, the half won.

MFC
Medlem
Skrivet av URK:

i lumpen fick vi grattis aftonbladet. vi tog en tidning och sätter oss och skiter och använder tidningen att torka oss i baken på övningar.

Det är ju det enda rätta med aftonblaskan ju!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Skulle garanterat sätta mig o spela sim tower om det gjordes i ny version det spelet hade spelglädje så det räckte o blev över.

Ack så sant.

1
Skriv svar