World in Conflict patchat, version 1.03 ute

Robot
Medlem
World in Conflict patchat, version 1.03 ute

oj. men servrarna ska väll inte upgraderas förens på måndag eller?

Medlem

Hmm, kan vara det som är felet för mig då jag inte kan logga in online, har tankat patchen här och instalerat men sedan när jag ska logga in i spelet får jag felet med download failed då spelet endå säger att jag måste patcha, hoppas ni fattar, lite trött....

Men någon som vet vad jag ska göra?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Servrarna är inte uppe än. Det är ett misstag att den blivit tillgänglig för nedladdning så vitt jag kan förstå.

Var snälla och låt bli att installera tills vidare om ni vill kunna spela online!

Mvh,

Magnus "Soundboy" Jansén
Lead designer World in Conflict

Medlem

Okej, men kan det funka att köra online om man instalerar om spelet?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Medlem

The update is released on Monday. Those of you who have managed to download it already will not be able to play online until Monday. The update wasn't meant to be available for download until Monday, and we apologise for any inconvenience caused.

If you have downloaded update #3 and wish to play online during the weekend need to uninstall and reinstall the game.

http://www.massgate.net/read.php?182,99188

Medlem
Skrivet av Soundboy:

Servrarna är inte uppe än. Det är ett misstag att den blivit tillgänglig för nedladdning så vitt jag kan förstå.

Var snälla och låt bli att installera tills vidare om ni vill kunna spela online!

Mvh,

Magnus "Soundboy" Jansén
Lead designer World in Conflict

Häftigt med WiC's lead designer här på FZ forumet!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Yeay den är ute !. men har gått 7 min och fortfarande ingen WiCED :/

Medlem
Medlem

Riktigt trevligt att se Magnus Jansén här på forumet


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

fräsht, hoppas den nya banan blir lika härlig som resterande. Än mer hoppas jag på att den blir spelbar i turneringar och cuper, det behövs alltid nytt blod för att hålla det hela intressant och klurigt.
Hehe, trevligt med så fint besök i forumet! förhoppningsvis så kommer jag och clanen få sätta oss ner och äta middag med Massivegänget på dreamhack efter vunnen turnering

Ozo
Medlem

Som PheoniX_VII hurrade lite om, WicED

Är inte det värt att ta upp i nyheten?

Medlem

Det var visst inte så många som reagerade på att Massives Lead Design skrev i forumet.

Medlem
Skrivet av Arrax:

Det var visst inte så många som reagerade på att Massives Lead Design skrev i forumet.

Hehehe jag tänkte på det också. Kul om han är/blir aktiv och inte bara är här just för den här saken.

Medlem

"Long time listener, first time caller" osv.

Postar mest på massgate.net i dessa dagar (av förståeliga skäl).

*glider tillbaka in i skuggorna"

1
Skriv svar