Battlefield: Bad Company videoförkollat

Robot
Medlem
Battlefield: Bad Company videoförkollat

Kul början. Trevlig preview!

Inaktiv

mm håller med rolig början


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Haha, myspysfilm

Inaktiv

Bad Company börjar se riktigt riktigt bra ut. Bara det att 90% är förstörbart gör spelet till ett instant-buy


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

dom grymmaste explosionerna i ett spel någonsin!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Det ser rätt disigt ut, i alla fall jämfört med exempelvis Crysis.

Medlem

Ser asgrymt ut tycker jag! Så synd att det inte kommer till PC dock ... :/

Medlem
Skrivet av Aer0:

Ser asgrymt ut tycker jag! Så synd att det inte kommer till PC dock ... :/

ja lite synd är det, nu kan inte alla avnjuta det här spelet iallafall inte dom som inte äger konsol:(


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Klart det kommer på pc snart. Spela BF på konsol, njeee tack. Så dom låser ut oss med pc och torskar en massa laxar? Dåligt beslut i så fall.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Jh
Medlem

Det verkar ju bli riktigt kul det där..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Ahh! jag kommer ihåg Dice kontoret, Det fräschaste kontoret någonsin! Och vilka utsikter över slussen och stockholm!

Medlem

Roligt hur mycket dom tjötar utan att säga något viktigt ^^

Medlem

Blev väldigt glad att få höra att dom kommer att göra ljudet så mycket bättre. Längtar efter att spela på mitt 5.1. system.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

Lovad mig själv att aldrig köpa ngt av Dice igen efter (skämtet) Battlefield 2. Hur bra detta än kan bli kommer jag därför låta det bero.
Skojiga trailers eller inte.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Nolite, håller med dig... man vet att det komma bli ännu en buggig röra. Dom skötte BF2 otroligt dåligt (och inte mycket bättre med 2142).

Det sagt så... ser det ju bra ut. Damn you Dice! Varför gör ni roliga spel.

Medlem

Väääldigt snyggt, och ser ut att bli riktigt roligt

Medlem

Äntligen! Förstår inte varför det har tagit sådan tid att fixa så man kan spränga väggar osv, hoppas bara man kan skjuta genom väggen också så det inte blir som i Call of duty.

Man kanske även kan hoppas på att strv nu kan köra genom hus och inte fastna vid telefonstolpar som i BF-serien...

Medlem
Skrivet av Nolite:

Lovad mig själv att aldrig köpa ngt av Dice igen efter (skämtet) Battlefield 2. Hur bra detta än kan bli kommer jag därför låta det bero.
Skojiga trailers eller inte.

Spelar fortfarande BF2, helst med Project Reality modden, så slutprodukten blev bra även om jag kan hålla med om att det var problem i början.

Inaktiv
Skrivet av asdf2:

Äntligen! Förstår inte varför det har tagit sådan tid att fixa så man kan spränga väggar osv, hoppas bara man kan skjuta genom väggen också så det inte blir som i Call of duty.

Man kanske även kan hoppas på att strv nu kan köra genom hus och inte fastna vid telefonstolpar som i BF-serien...

Det har tagit sån tid eftersom det är jobbigt att räkna om geometri. Alla spel använder sig av någon slags struktur för att bestämma vad som ska renderas och vad man kan skita i under en given frame och dessa strukturer är rätt jobbiga att uppdatera då geometrin förändras. Kort och gott: Statisk geometri => enkel och snabb rendering, (godtyckligt) dynamisk geometri => svårare optimering. För att inte tala om fysikmotorn som måste klara av kollisioner mellan alla objekt som far omkring. Red Orchestra är ett perfekt exempel på att realistisk fysik satte en hård gräns för hur många spelare man kan ha inne på en server. Varje kulas bana beräknas ordentligt, 50 spelare som ränner omkring varav vissa med vapen som spottar ur sig 1200 kulor i minuten ger servern en hel del att räkna på PER FRAME.

klart köp för mig

Medlem

Kan bli bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nått man hör är att dom jobbat hårt på ljudfronten...shit vad bra det låter...dok har dom missat Pr fly by sound när någon skjuter på en... Men det ser helt klart coolt ut...Ge mig till PC jag är ingen Rymd fanatisk mumbojambo fan(crysis)... Där av inget köp av muterat junk även fast det mot förmodan kan vara snyggt!


signatur

Alfa Bertil

BeW
Medlem

Ser riktigt bra ut, synd bara att det inte kommer till pc:(

Medlem

Hahaha, var inte lite de bredde på med säljsnack där!

Medlem

yay tur att man har konsoll

offtopic: så tycker att jag bf 2 är ett bra spel i sig

Medlem

Granat-kastaren får en helt ny roll ser jag :PSka bli riktigt intressant med alternativa ingångar

Inaktiv

Tråkigt att realismen suddas ut i princip... Försök stå 2 meter ifrån träffpunkten av en granatkastare och fortsätta gå direkt igen.

Dessutom ser bottarna väldigt dumma ut. Nja, kan nog bli ett bra spel endå, men inte så bra som jag hade förväntat mig efter första filmerna!

Medlem

Ser ut som perfekta coop spelet! Har det sagts något om coop läge?

Medlem

Det kommer väll bli som med andra företag idag där dom tillkännager spelet till PC senare. Jag måste ha det till PC, möjligvist om det kommer till PS3 och man kan använda mus+tangentbord till det så går det också.

12
Skriv svar