Pc-demo - Need for Speed: Prostreet

Robot
mis
Medlem
Pc-demo - Need for Speed: Prostreet

äntligen! :D:D

<3 fz


signatur

etqw?

Medlem
Medlem
Skrivet av mis:

äntligen! :D:D

<3 fz

aa äntligen

Medlem

Är det realistisk skada visuellt på bilarna nu?


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Inaktiv

Totalt värdelöst som vanligt, alla NFS spel har den absolut sämsta styrningen, finns bara 2 bilar i demot, man får inte göra något med dom förutom att köra.

Om jag nu skulle betygsätta demot/spelet.. 1/10

Enda som är bra med detta spelet är grafiken, inget annat.


signatur

Thermaltake Armor | Asus P5W DH Deluxe | Intel Core 2 Duo E6300 | Corsair 4096MB PC5400 | BFG 8800GTX 768MB | 2x WD Raptor 36GB | OCZ GameXStream 700w

Medlem

Spelat demot nu och måste säga, fan va dåligt optimerat jag menar.. haha joke..

Allafall när jag spelade Carbon demot fick jag "eh.." vibbar sen när jag spelade hela carbon och kom verkligen in i det var det waow .. På detta demot fick jag "Hmm !" vibbar vilket är betydligt bättre än "eh" så undrar vilket waow de blir när hela kommer, MEN som i Underground versionerna var jag sjukt besviken på att de tog bort poliserna de är liksom de som är NFS.

Än så länge är NFS MW the SHIT(ska installera den nu och klara om den för de umpppffts time) men vi får se.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Är det bara jag eller är spelet fullständigt ospelbart om man inte har 60 fps+?
Har inga problem att köra UT 3 på det högsta men jag kan inte få detta att vara spelbart ens på det lägsta, den typ buffrar frames och sen släpper alla samtidigt så det blir väldigt ojämn fps.

Medlem

Testade detta på min Ps3 som hastighast när demot släpptes.
Där tyckte jag styrningen kändes skum/seg eller nått.

Någon som testat detta demot med ratt ??


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

Speed challenge är ju helt meningslöst som tävlingsform. Placeringen i loppet spelar ingen som helst roll, vilket gör det lite väl simpelt. Bara ge datormotståndarna 20-30 sekunders försprång i starten, sen kan man enkelt rada upp bra hastigheter utan att riskera att bli påkörd eller att någon är i vägen för en.

(Nu testade jag 360-versionen, kanske är annorlunda i PC-versionen?)

Medlem

Har inte hunnit testa demon än, men har trott länge att detta spel kommer att floppa. Vi får se vad det blir Flipp/Flopp, Kalkon/Kanon...

Medlem

Är jag bara korkad eller finns inte demot på Playstation store?

Hittar det inte iallafall...

Medlem

Det kanske änsålänge bara finns på USA's playstationstore

Inaktiv
Skrivet av InWalker:

Har inte hunnit testa demon än, men har trott länge att detta spel kommer att floppa. Vi får se vad det blir Flipp/Flopp, Kalkon/Kanon...

Med tanke på dess publicitet, dvs ingen direkt, så kommer nog spelet floppa. Var samma sak med GC2 från massive, ingen publicitet, floppa totalt. Med WiC hade de lärt sig sin läxa och fan va mycket de hypa det.

Medlem

Jag inte ens lira spelet då min bil svänger av sig själv! Var skit jobbigt att ändra inställningar när markeringen bara rullade uppåt !

Inaktiv

Usch, fyfan va dåligt gjort, styrningen var sämst, menysystemet ännu sämre. Demot ska ju få en att vilja köpa, men det här var ju patetiskt.

Sen att man inte kan hoppa över sekvenserna är ännu sämre, man vill ju köra, inte titta på när alla bilar står på startlinjen

Medlem

Pallar inte överdimmensionerade vägar längre efter TDU.
Kan dom inte göra ett spel med normala vägar? :C snälla!

edit: typ som heter

NORMAL SPEED:
Unscaled roads revenge <--coolt font


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av InWalker:

Har inte hunnit testa demon än, men har trott länge att detta spel kommer att floppa. Vi får se vad det blir Flipp/Flopp, Kalkon/Kanon...

Vilken flopp/kalkon. Visste att det skulle vara dåligt men inte såhär dåligt. Dags att skrota need for speed.

Medlem

Det tråkigaste och sämsta Need For Speed spelet någosin.

Medlem

Ok, vore ju roligt att testa utan alla jäkla hjälpmedel....de går ju inte att stänga av..

Medlem

Är det samma race som i 360-demot?


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Inaktiv
Skrivet av Spitt:

Speed challenge är ju helt meningslöst som tävlingsform. Placeringen i loppet spelar ingen som helst roll, vilket gör det lite väl simpelt. Bara ge datormotståndarna 20-30 sekunders försprång i starten, sen kan man enkelt rada upp bra hastigheter utan att riskera att bli påkörd eller att någon är i vägen för en.

(Nu testade jag 360-versionen, kanske är annorlunda i PC-versionen?)

Har varit någon skillnad mellan formaten, ända sedan Underground kom. Men då var det någon bil som skiljde.

Medlem

Alltså... Det kvittar vilka video-inställningar jag kör, så får jag runt 17-18fps konstant. Kvittar om det är 640x480 med allt på Off, eller 1680x1050 med allt på High. Helt omöjligt att spela...


signatur
Inaktiv

Asså shit vad ni klagar över ett demo det är fan inte ens fullversionen ens. Man kan inte ens göra lika mkt på ett demo som på en fullversion. Bara fan vänta på att NFS PS kommer ut så man kan testa alla saker som finns med.

Medlem

Menyerna, VARFÖR LÄR DOM SIG ALDRIG? har typ varit samma konsolanpassade skitmenyer sedan NFSU, som är en jävla pina på PC.. ger dom ut ett spel för PC så kan de väl fasiken se till att anpassa det för PC.. bort med all konsollskadat skit >_<

Medlem

Wow, jag har aldrig sett så negativa kommentarer för ett spel. Är detta slutet för need for speed?

Fanns det överhuvudtaget någon som gillade demon?

Medlem

Tyckte det var ok på ps3 iaf. Om inte annat så känner man nästan vinden i håret på speed challenge. Men tycker inte det var någon skillnad mellan racer och king, demot var lika lätt ändå.

Medlem

Dåligt optimerat.
Tråkigt.
Dålig styrning.

Man kan visst ta bort hjälpmedel, learn to read.

Medlem

spelet flöt förövrigt fint för mig på mitt 8800GTX, 1680x1050 allt på max ingen AA, 50-60fps+

Skriv svar