Spider-Man: Friend or Foe

Robot
Spider-Man: Friend or Foe

Spider-Man: Friend or Foe är inte världens sämsta spel. Men... det här spelet är en besvikelse så djup att vardagsrumsväxterna dränkte sig självmant i vattenkannan när de såg spektaklet.


Medlem
Spider-Man: Friend or Foe testat

demot sög verkligen

Inaktiv

Tyckte det faktiskt var kul ett tag, men sen så tröttnade man ganska fort

Medlem

Håller med föregående. Spelade demot i 5 minuter och tyckte det var kul, men 5 minuter senare tröttnade man.

Medlem

Måste säga att jag inte är överraskad om det dåliga betyget, jag tycker grafiken i Super Mario 64 är bättre. Och att helt och hållet vända på allianserna i Spiderman är bara fel.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Svinga helt fritt i staden?
De vad va jag läste, kan nån berätta mer om de? Om de är som i Spider-man 2,3 och Ultimate?
På demot va de ju en enbart en linjär bana.

Inaktiv

Demot var inget att hurra över

Medlem

Detta var en av de bättre sågningarna jag läst på länge:up:

Medlem

Fan verkar vara ett helt annat spel på Wii, en polare+öl och du har en helkväll. Märkte heller inte av den buggiga kameran och allt annat det gnälldes på i den här recensionen... fanns ingen bullet time heller iof. Kanske mer välgjort till Wii?


signatur

Tempus fugit.

Medlem

"Spider-Man: Friend or Foe är inte världens sämsta spel. Men... det här spelet är en besvikelse så djup att vardagsrumsväxterna dränkte sig självmant i vattenkannan när de såg spektaklet."

Haha, jäkligt kul skrivet...

Medlem

Tycker inte heller det verkade så kul när jag såg E3 trailers där dom bara slogs på samma sätt hela tiden...:(
Men det lät lite mer lockande när de sa att man inte bara gjorde uppdrag utan kunde köra fritt.
Fast när dem snacka om Spider-man 3 på både Gamereactor och här på FZ så skrev dom att kameravinklarna var asdåliga och att det var astråkigt men jag köpte det och tycker inte kameravinklarna var dåliga eller att tråkigt men det var inte samma känsla att svinga sig i
Spider-man 3 som i Spider-man 2's sköna känsla;)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Hallandsposten gav detta spelet 4/5 igår.

1
Skriv svar