Premiärtrailer från Tales of Symphonia 2

Robot
Medlem
Premiärtrailer från Tales of Symphonia 2

Vad less man är på alla anime spel som kommer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Personligen ser jag mycket fram emot detta. Föregångaren var trots allt helt okej. Jag gillade inte karaktärerna och voice overs så jag hoppas Japanska röster denna gången sen så verkar musiken remixad från Tales of Phantasia (Första Tales på Snes, bäst i serien enligt mig) vilket gjorde saken solklar för mig :).

Vila i frid

Jag ser också fram emot det. Jag fick låna Simons Gamecube i ett halvår och mycket av den tyden spenderades på Tales of Symphonia som jag måste säga är ett utmärkt japanskt rollspel.

Simon - Låna mig din Wii.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Som väldigt distant från jrpg's så måste man väl ändå säga att Tales of Symphonia var bra.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Äntligen ett spel till Wii att se fram emot. Föregångaren är ett av få rpgs jag orkat spela igenom på senare tid.

Medlem

Har väntat länge på ToS2. Ettan är sketabra.

Det går liksom inte att spela för mycket JRPG. En del av dom är så underbart märkliga att man bara måste tycka om dom.


signatur

Gillar man jRPG:s så gillar man Tales of Symphonia antar jag... jag trodde jag gillade jRPG:n tills jag köpte det.

1
Skriv svar