Resident Evil: Umbrella Chronicles fotat

Robot
Medlem
Resident Evil: Umbrella Chronicles fotat

Efter att man just lirat igenom RE4: Wii Edition blir man ju lite småsugen faktiskt

Medlem

min första reaktion, shit vad fult!

hoppas dom lyckats med resten...

Medlem

I varje wii nyhet så är det nån som klagar på grafiken, vi har hört det 5 miljoner gånger...

Apan ser skrämmande ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hehe han har ju rätt.
Har en wii RE4 är jätte kul och även Rayman. Ska ha båda upföljarna. Men skulle inte direkt vilja skryta om grafiken.

Medlem

Gillar inte att man ser ett sikte på skärmen, tycker det är roligare med ett sikte på vapnet och man bara ser vart kulorna tar på skärmen, annars så verkar det klockrent.

Inaktiv

Den apan såg nice ut


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det här spelet kommer förmodligen få mig att köpa en Wii :/ inte bra för min studentekonomi :/


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av atiko:

Gillar inte att man ser ett sikte på skärmen, tycker det är roligare med ett sikte på vapnet och man bara ser vart kulorna tar på skärmen, annars så verkar det klockrent.

Tyvärr ät inte moten så exakt så att det hade fungerat men de kanske gör en pistol.

ptr
Medlem

detta såg väl ändå sämre ut än RE4 gjorde? RE4 ägde hårt förövrigt.

Medlem

Kul när man verkligen behöver sikta och man hoppar till av rädsla (reflex). Jag skulle bli så asförbannad över det. Sedan skulle jag sprinta in i närstrid med tvn.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

1
Skriv svar