Inaktiv

för lätt, storyn går inte att ta seriöst pga dom gjorde misstaget att ha med små fjantiga varelser som fiender. för lätt att klara ut.

dock coola banor och fordonen var också lagom häftiga men seriöst över lag var spelet aldeles för hypat, säger itne att det är dåligt säger bara att det inte är lika bra som dom skulle få en att tro.

löjligt slut också....

Inaktiv

Jag spelade igenom hälften idag. Tycker att det är lite stelt och grafikmässigt så imponerar det inte alls. Har inte prövat multiplayern än men kan tänka mig att det blir monotont efter en timmes spelande. Överskattat spel men som ändå har sina goda stunder. ^^

Medlem

Bästa FPS:et till en konsol någonsin och en klar 10 av 10. Spelet kommer att underhålla hur länge som helst med tanke på det fläskiga innehåll man faktiskt får på skivan. Singleplayer med Co-Op (med upp till fyra spelare), konsolvärldens bästa MP, Forge och Theatre. Sanslöst mycket.

Enspelarläget är en klar förbättring från Halo 2 som var något av en besvikelse men Halo: CE är fortfarande bäst på det området.

Medlem

Äsh, tror jag väntar till Xbox 720 istället.

Inaktiv

fz va lite för kritiska för mitt tycke

PaZ
Medlem
Skrivet av Rafner:

Bästa FPS:et till en konsol någonsin och en klar 10 av 10. Spelet kommer att underhålla hur länge som helst med tanke på det fläskiga innehåll man faktiskt får på skivan. Singleplayer med Co-Op (med upp till fyra spelare), konsolvärldens bästa MP, Forge och Theatre. Sanslöst mycket.

Enspelarläget är en klar förbättring från Halo 2 som var något av en besvikelse men Halo: CE är fortfarande bäst på det området.

Alert Alert, microsofts PR-avdelning har nästlat sig in på FZ!

Medlem

Pah, kört igenom halo, lirade coop 3 pers, helt sjukt kul. :D. Hela singlaplyer var i överlag helmysig, kul att dom tagit sånna grejer man känner igen från 1an och 2an som man känner igen. :). Och Halo musiken och allt höjer juh spelupplevelsen en heldel det också. Lirade endel Multiplayer med lite polare online också, var helt grymt kul, det som gör det ännu roligare är juh att career stats, matcher etc sparas på Bungie.net, te.x.

http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=Mykee+L...

Det man kan klaga på är väl att det var lite kort, men helt klart värt att spela om, speciellt när det är så skönt casual, att man bara kan köra vilken bana man vill när man vill.. Körde bara nu i helgen när broren var hemma, men beställde mitt eget exemplar när han åkte hem så sitter och väntar på det. ^^.

Men som så många andra sagt, helt klart ett grymt överhypat spel, men det är väl inte en anledning till att tycka bättre om/värre om spelet, spela och skaffa dig en egen uppfattning juh. \o/

Medlem

sjukt bra spel

Skriv svar