Dubbelt om Manhunt 2

Robot
Medlem
Dubbelt om Manhunt 2

Givet köp till Wii!

Medlem

Ps2 versionen here i come!


signatur

// FeeAC

ptr
Medlem

detta ska nog ta bort lite av töntbarnspelsstämpeln som Wii har fått

Inaktiv

Har aldrig testat Manhunt, är ju tydligen väldigt våldsamt , vilket inte gör mig någonting men om det bara är våld så blir det ganska tråkigt i längden. Jag vill ha story också.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Tyckte efter förhandstittarna att det verkar ha riktigt schysst story/miljö. Blir säkert ett riktigt trevligt spel i "skräckfilms-genren".


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv
Skrivet av ptr:

detta ska nog ta bort lite av töntbarnspelsstämpeln som Wii har fått

Så Wii har fått en sådan stämpel alltså? Sen när? Hur kommer det säg att flera ölsugna hemma partande grabbar älskar o spela wii? Wii ger glädje till lite flera målgrupper än bara barn...


signatur

sleeplezz

Medlem
Skrivet av FEvE:
Skrivet av ptr:

detta ska nog ta bort lite av töntbarnspelsstämpeln som Wii har fått

Så Wii har fått en sådan stämpel alltså? Sen när? Hur kommer det säg att flera ölsugna hemma partande grabbar älskar o spela wii? Wii ger glädje till lite flera målgrupper än bara barn...

ölsugna partande grabbar tillhör väll ändå samma nivå som barn?

vet i alla fall hur jag är när jag är full!

Medlem

Har redan spelat Manhunt 2. Spelet är sådär och grafiken är riktigt dålig. Men storyn verkar vara bra, iaf i början. Men kan tänka mig att folk kommer reagera mest emot vad spelet erbjuder med att man dödar och avrättar folk hela tiden, finns inget annat att göra om man vill komma vidare

1
Skriv svar