Henrik Larsson och jag

Inaktiv
Henrik Larsson och jag

Jag har en fråga, och fråga mig inte hur jag kom att tänka på det för det kommer jag inte ihåg. Posten brukar framkalla en del märkliga frågeställningar hos sina arbetare.
Ponera att du (kille) blir påsatt av Henrik Larsson, folkkär VM-hjälte från -94 och allmänt snygg.
Skulle du då berätta om det för dina kompisar, skryta om det alltså?
Om det kan hjälpa dig så kan vi säga att det hände på fyllan, så att du inte var "delaktig" på samma sätt.

Det hade ju varit sjukt credigt, det kan man ju inte sticka under stol med liksom.
Själv är jag lite kluven, men jag tror fan att OM det mot förmodan skulle hända att jag vaknade upp en morgon med Henke jämte mig i sängen och jag vid frukostbordet får berättat för mig vilken skön och trång röv jag hade, ja, då skulle jag nog berätta det för folk, skryta om man så vill.
För allvarligt talat, snygg är han ju, så jag antar att dom som väljer att inte berätta helt enkelt inte vill uppfattas som homosexuella. Själv är jag in it for the bragging rights.

Mina jobbarkollegor är helt oförstende, så med mig är ställningen för närvarande 1-3, fördel "Vi som inte skulle berätta för någon, aldrig, utan ta det med oss ner i graven".

Noterbart:
*Mig veterligen är jag hetero, vilket denna undersökning även förutsätter att svaranden är.
*Det är inte min mening att på något sätt antyda att Henke Larrson är homosexuell

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Henrik Larsson och jag

Jag har svårt att se det creddiga i att bli våldtagen, oavsett förövare, och hade aldrig berättat det för någon.


signatur

Now where's your fucking god?!

Inaktiv

Fast inte våldtagen, mer "ojsan, det där var kanske inte meningen".


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar