Ny trailer från Folklore

Robot
Medlem
Ny trailer från Folklore

Vill ha! Verkar ju så kul.

Medlem

har inte varit så positiv till detta spel tills nu verkar ju rätt trevligt måste jag säga

Medlem

jäääkligt snyggt! verkar lite coolt faktiskt, synd att man inte har råd me nån sån konsol!

men till mitt problem: Varför hackar alla dessa h264 filmer för mig? är det nån codec jag saknar eller? e jävligt drygt när man knapt kan titta på en video från ett spel pga att det hackar så mycket!


signatur

8)

Medlem
Skrivet av LePrish:

jäääkligt snyggt! verkar lite coolt faktiskt, synd att man inte har råd me nån sån konsol!

men till mitt problem: Varför hackar alla dessa h264 filmer för mig? är det nån codec jag saknar eller? e jävligt drygt när man knapt kan titta på en video från ett spel pga att det hackar så mycket!

Pröva gör en ny användare och logga in med den, installera sedan bara det program du använder för att titta på filmerna med och codecen, då flyter det för mig. Vete fan vad det är för fel på min burk, men alla feta filmer hackar om jag inte gör så.
Skönt att preview-filmen rätt på sidan här funkar utan problem.

Tror det är dags att formatera om snart.

Medlem

Verkar vara riktigt trevligt, det jag inte riktigt gillade var rösterna, men helhets upplevelsen av denna trailer var positiv

Medlem

Är det bara jag eller borde japanska speltillverkare hålla sig till intron? Filmsekvensen och musiken var ju störtskön men när man fick se game-play så kände man mest "jaha?". Ett spel man tvingar sig igenom för att få se filmerna kanske? Lite som Diablo 2. Hehe.

Medlem

Påminner det inte lite om fable ?

Inaktiv
Skrivet av selver:

Påminner det inte lite om fable ?

nej

Medlem

Såna spel man köpte sin PS3 för...

1
Skriv svar