Nya Crysis-dumpar

Robot
Bt
Medlem
Nya Crysis-dumpar

Ja tack.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Medlem

undrar om det kommer att bli ännu ett magplask?


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

undrar om det kommer att bli ännu ett magplask?

Du räknar väl inte Far Cry som ett magplask? Det var ju "the shit":) Om du däremot menar hypade spel i allmänhet så är det en väldigt bra fråga...:up:


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Känns inte som Crysis har så mycket att erbjuda förutom grafiken och fysiken. Gameplayet verkar minst sagt fuckat
*Speedhack, superman mode, slå nån gubbe så han flyger 50 meter, speedhack, superman mode, slå en till snubbe så han flyger åt gud vet vad, ta-sjuttioelva-träffar-och-överleva-hur-mycket-som-helst mode, pistol, skjut 3 gubbar, superman mode, riv ett hus med dina bara händer eller varför inte skörda en djungel*

Ungefär, you get my point. Fast det är iofs vad man gör det till, Själv skulle jag nog skita i nord koreanerna och bara ha sönder träd hela dagarna

Inaktiv

Verkar ju ascoolt! När spelade du senast ett spel där du kunde göra allt det som du säger Drapan!?


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Nje det var ju inte direkt min poäng, men som jag sa så är det väl vad man gör det till. Dock är det nog gravt störande i multiplayer där man inte kan göra så mycket om andra håller på och "horar".

Medlem

Längtar, längtar och längtar..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Nocturne:

undrar om det kommer att bli ännu ett magplask?

Du räknar väl inte Far Cry som ett magplask? Det var ju "the shit":) Om du däremot menar hypade spel i allmänhet så är det en väldigt bra fråga...:up:

Nja, spelade aldrig Far Cry men det kommer med jämna mellanrum spel som endast visar upp en ny grafikmotor. Några exempel Unreal2, Doom3, HL2. Jag säger inte att dessa spel är dåliga, långt ifrån, men de är ofta korta och ganska platta.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Fint att där inte är några bandplattor på stridsvagnen.. lol

Inaktiv

Här är trailern för datumet typ :
http://www.gametrailers.com/player/23077.html


signatur

sleeplezz

Medlem
Skrivet av Drapan:

Känns inte som Crysis har så mycket att erbjuda förutom grafiken och fysiken. Gameplayet verkar minst sagt fuckat
*Speedhack, superman mode, slå nån gubbe så han flyger 50 meter, speedhack, superman mode, slå en till snubbe så han flyger åt gud vet vad, ta-sjuttioelva-träffar-och-överleva-hur-mycket-som-helst mode, pistol, skjut 3 gubbar, superman mode, riv ett hus med dina bara händer eller varför inte skörda en djungel*

Ungefär, you get my point. Fast det är iofs vad man gör det till, Själv skulle jag nog skita i nord koreanerna och bara ha sönder träd hela dagarna

Allt det där är ju valbart. Du behöver inte använda "speedhack" Eller "superman-mode" Utan du kan lungt o stilla smyga genom buskarna med ljudämpat vapen. Jag kommer då inte använda speed-hack eller superman-mode

Medlem

Detta spelet är som alla andra "större" spel man väntat på, först när man såg dom första filmerna blev man chockad över grafiken, sen för varje klipp och månad som passerar hinner alla andra ifatt. När vi får spela det här i November så kommer andra stora/snygga speltitlar redan kommit och jag tror inte man kommer bli särkilt paff över hur snyggt och häftigt det är.


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem
Skrivet av Demonhunter:

Fint att där inte är några bandplattor på stridsvagnen.. lol

Den är nog "trasig" eftersom den även ser ut att brinna....


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Najsade bilder..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Cnuut:
Skrivet av Demonhunter:

Fint att där inte är några bandplattor på stridsvagnen.. lol

Den är nog "trasig" eftersom den även ser ut att brinna....

Med troligtvis 2007 års fulaste highbudget eld...
blä

Medlem

ja vore ju najjs om de kunde släppa så att jag kan upgradera datorn

Inaktiv

Ser riktigt fint ut, ge mig! Men först ska bara prollen, modekortet och minnen bytas ut så blir det kalas!


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

Medlem
Skrivet av Drapan:

Känns inte som Crysis har så mycket att erbjuda förutom grafiken och fysiken. Gameplayet verkar minst sagt fuckat
*Speedhack, superman mode, slå nån gubbe så han flyger 50 meter, speedhack, superman mode, slå en till snubbe så han flyger åt gud vet vad, ta-sjuttioelva-träffar-och-överleva-hur-mycket-som-helst mode, pistol, skjut 3 gubbar, superman mode, riv ett hus med dina bara händer eller varför inte skörda en djungel*

Ungefär, you get my point. Fast det är iofs vad man gör det till, Själv skulle jag nog skita i nord koreanerna och bara ha sönder träd hela dagarna

Det är ju det som gör det så bra imo, lite trött på alla spel som försöker vara realistiska.
Detta spelet måste bara få en Predator mod. Är ju som gjort för det med alla specialpowers man redan har i spelet.

ptr
Medlem

för den som wajnar på alla "super powers" så lär de gå att stänga av när man kör multiplayer och kommer säkert finns tusentals servar som kör mer realistiskt. Sen till själva singelplayern att när utomjordingarna kommer så sjunker spelnivån lite... det får man väl räkna med. precis som i far cry

Medlem

Får la se.
E inte så hypad över det här iaf.
Framtiden får utvisa vad det har att erbjuda.

Mer intresserad av Assasins Creed, Airborne.

_78
Medlem

underbart att se att FZ:s dominas utav faktabaserade uttalanden inte lungnat sig för 5 öre?
Efter att läst Era underhållande åsikter bör jag nog ta mitt sunda förnuft till fånga och avbeställa detta uppenbara "skitlir", speciellt eftersom det lockar mig att lira ett vettigt multiplayerlir, och det kan ju absolut inte crysis bjuda på med sitt fina "speedhack och all annan skit EA tvingar på mig"

Låt spelet landa i butik FFS!


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Inaktiv

För er som vill ha något mera realistikt och inga aliens, avakta Far Cry 2, det skulle tydligen vara mera inriktat på realism och huvudpersonen ifrån 1'an ska tydligen heller inte finnas med.

Inaktiv

Det är vackert som en tavla. Man blir ju blöt i ögat! :heart:

Inaktiv

jag hoppas att crysis kommer te X360, för jag har ingen bra dator precis:S

1
Skriv svar