Tabula Rasa filmat

Robot
Medlem
Tabula Rasa filmat

"visar hur striderna i spelet går till" - bullshit. Inte i det klippet som gick att ladda ned iaf. Dom bytte scen hela tiden så det enda man såg var en massa folk som skjöt. Kunde dom inte följt en eller ett par ett längre tag så att man såg hur hela striden gick...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Varför ska alla göra sådana här jävla trailers där de vägrar visa mer än 2 sekunder av samma sak? Man ser alldrig hur spelet är och fungerar, bara blinkande ljus och explosioner.

Medlem

Inte läst eller sett nått att Tabula Rasa förns nu. Själva Science-Fiction världen verkar ganska ball i sig, men det var inte särskillt snyggt.

Medlem

Ehh...
Uhhmmm...
Hmmm...
Urr....

...jag förstår ingenting av filmen. Som sagt, ytterligare en film som inte sa någonting om spelet...


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Inaktiv

den visade hur stridena gick till...
sikta och skjut.....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Det där var ju knappt en sekund innan scen byte.. Men ja, spelet verkar ganska så tufft.

Medlem

Mjo men man kan ju alltid hoppas, litte ont om bra Science-Fiction mmo spel ( där man inte bara flyger runt i sitt skepp)
Bara jag som tycker att det värkar på minna om CoH till ut sendet?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Jag blev mindre sugen på spelet efter att ha sett filmen. Knappast det som var tanken, antar jag

På sätt och vis rätt så bra eftersom jag i alla fall inte gillar månadsavgifter på ett spel jag redan har betalat för :\


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

verkar lite halv tasktigt, men ser ändå fram emot att att testa! det behövs fler sci-fi mmorpg och det är ju richard garriot i teamet... hur kan det gå fel

1
Skriv svar