Testa Colin McRae: Dirt imorgon

Medlem

LOL!
Där dog det spelet

Starforce 2007... WTF :evil:


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

just spelat.. riktigt besviken på hur bilen är som vanligt i mcrae spelen.. senaste rally spelen som kommit ut har fruktansvärt onormalt beteende.. hatar det.. bilen ska följa framhjulen inte mitten av bilen, känns som man flyter omkring...

det bästa rally spelet på kör känsla är fortfarande rally masters för mig..

ingen annan som upplever att bilarna rör sig som dom har en stolpe rakt igenom mitten på dom? framhjulen i min verklighet brukar inte glida till vänster när man svänger vänster.. hhmm

Medlem

gjord en liten snabb skiss på hur jag menar...

dom svarta plupparna är dom "bilen ska följa"

http://home.aland.net/lindbacken/rickard/dirt.jpg

det är ändå framhjulen som sty vart man far, resten av bilen ska stortsett följa efter dom... (bortsett från breställ o så)
sladdarna känns så overklige i dirt
visst nu är bilarna fyrhjulsdrivna.. men dom gör int så i verklige livet..
have driven all, fwd, rwd, 4wd..

tar bort hela spelglädjen för mig, tyvär på så snyggt bil spel..

Inaktiv

olika bilar uppför sig olika...jag tänker inte kommentera körkänslan innan jag testat ett par bilar till

Medlem
Skrivet av Jinx:

olika bilar uppför sig olika...jag tänker inte kommentera körkänslan innan jag testat ett par bilar till

va likadant på dom bakhjuls drivna buggysarna.. där om int på andra ställen så borde verkligen bakhjulen "hänga" mer ut.. mer driftish

Inaktiv
Skrivet av Richiraptor:
Skrivet av Jinx:

olika bilar uppför sig olika...jag tänker inte kommentera körkänslan innan jag testat ett par bilar till

va likadant på dom bakhjuls drivna buggysarna.. där om int på andra ställen så borde verkligen bakhjulen "hänga" mer ut.. mer driftish

kanske kan stänga av styrhjälp sen och antisladd...det är så i GT-HD

Medlem

Alltid lika skojsigt att tanka från marketplace går alltid ULTRA segt medans gratistjänsten på ps3 maxxar linan hur lätt som helst. Ska det vara så?

Medlem

Kul att spelet använder Eax 5 i alla fall. Men oj vad irriterande Colin själv är när han snackar i menyerna, trots att rösten kommer ur centern och allt.

Inaktiv
Skrivet av BlackBurn:

Alltid lika skojsigt att tanka från marketplace går alltid ULTRA segt medans gratistjänsten på ps3 maxxar linan hur lätt som helst. Ska det vara så?

Verkar vara ngt lokalt fenomen för dig att dömma av Forza 2-tråden. Gick hur snabbt som helst för mig, och likadant med Forza 2 som tog max 10 min.

Skrivet av Richiraptor:

just spelat.. riktigt besviken på hur bilen är som vanligt i mcrae spelen.. senaste rally spelen som kommit ut har fruktansvärt onormalt beteende.. hatar det.. bilen ska följa framhjulen inte mitten av bilen, känns som man flyter omkring...

det bästa rally spelet på kör känsla är fortfarande rally masters för mig..

ingen annan som upplever att bilarna rör sig som dom har en stolpe rakt igenom mitten på dom? framhjulen i min verklighet brukar inte glida till vänster när man svänger vänster.. hhmm

Nu har jag inte testat ännu,.. men detta borde man väl kunna studera på repriserna om blen trycks sidledes istället för att följa spår.

Sen vad är det för hastigheter vi pratar om?
..börja och köra i 30-50 med snabba ratt rörelser och se om bilen fyrhjuls driftar eller uppträder normalt.

När det går fort i rally så driftar man egentligen i varje kurva med jämt gas på drag efter ett lite broms ställ.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Asså det funkar ju inte att ladda ner det, kommer till 13% sen loggar den ut från Live hela tiden :\ någon som har samma problem?

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Alltid lika skojsigt att tanka från marketplace går alltid ULTRA segt medans gratistjänsten på ps3 maxxar linan hur lätt som helst. Ska det vara så?

Antagligen med tanke på att det är typ 10 pers på PS3ans gratistjänst.

12
Skriv svar