The Elder Scrolls IV: Oblivion (Playstation 3)

Medlem

Oblivion ska spelas på PC .slut! :evil:


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Kört originalet + expansion till PC och ja, nog är det ett suveränt spel alltid. Började dock tröttna mot slutet men efter lite över 100 timmar så är det väl inte så konstigt.

Har man inte spelat det så bör man iaf prova

Ångrar att jag inte provade Morrowind när det kom.

Inaktiv

Men Morrowind sög ju... man stod och vevade som fan mot monstret och man hörde/såg inte ens när eller om man träffade. Totalostigt. Oblivion är underbart dock. Så fort jag skaffat en starkare PC, alternativt en PS3 så kommer jag garanterat skaffa det.

Inaktiv

Jag tröttnade väldigt snabbt på detta spel, har iofs inte provat på Ps3 men på de andra formaten..

Medlem
Skrivet av Isaz:

Men Morrowind sög ju... man stod och vevade som fan mot monstret och man hörde/såg inte ens när eller om man träffade. Totalostigt. Oblivion är underbart dock. Så fort jag skaffat en starkare PC, alternativt en PS3 så kommer jag garanterat skaffa det.

meh. fanns ju tusentals über-pheta moddar till morrowind också, han som gjorde combat-modden till morrowind fick senare jobb på Bethesda och ansvarade för att göra deras stridssystem. så skyll dig själv att du spelar "vanilla" style..

är man som mig, en "explorer" så är morrowind det bättre spelet av de 2.


signatur
Inaktiv

Är det någon här som kan köra med bästa detaljer och bästa grafik nivå på det här utan minsta lilla lagg stöt?

Förövrigt: Spelet är bra. Helt rekomenderande för RPG lirare. Soundtracket passar in bra till spelet ger verkligen känsla. Combaten är okej.

Det senaste expansionet kan jag säga låter dig som tröttnat på obvilion gå in i fastigheten igen ;D

12
Skriv svar