Condemned 2: Bloodshot officiellt

Robot
Medlem
Condemned 2: Bloodshot officiellt

Inte till PC?!! det var mycket tråkigt....var väl för många som snyltade hem spelet ist för att ha vett nog att betala för sig...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Det kommer säkert, dock inte säkert ännu.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

Vet inte om jag vågar... Tror inte det är mitt sorts spel, vilket är synd då dess föregångare verkar vara väldigt välgjort.

Skrivet av kraket:

Det kommer säkert, dock inte säkert

Roligt

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Vet inte om jag vågar... Tror inte det är mitt sorts spel, vilket är synd då dess föregångare verkar vara väldigt välgjort.

Skrivet av kraket:

Det kommer säkert, dock inte säkert

Roligt

Det blev lite kaka på kaka där, låt mig omformulera mig:

Det kommer nog, dock inte säkert.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem
Skrivet av redmac:

Inte till PC?!! det var mycket tråkigt....var väl för många som snyltade hem spelet ist för att ha vett nog att betala för sig...

Du vet väl bättre än att spy ut den där kommentaren. Det går att "snylta" till konsol också. Bara att man måste bränna ut den på skiva.

Det finns nog en bättre anledning.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Gillade de CSI inspirerade delarna i 1:an... 8)

Tyckte dock att det sög att man naturligtvis skulle hamna på fel sida om lagen och bli jagad av de egna...snacka om kliché. Fast de tyckte väl att de var ett enkelt och bra handlingsdrivande element i storyn.

Medlem
Skrivet av totte08:
Skrivet av redmac:

Inte till PC?!! det var mycket tråkigt....var väl för många som snyltade hem spelet ist för att ha vett nog att betala för sig...

Du vet väl bättre än att spy ut den där kommentaren. Det går att "snylta" till konsol också. Bara att man måste bränna ut den på skiva.

Det finns nog en bättre anledning.

så enkelt är det inte, du måste hitta en "clean" iso fil, chippa boxen vilket blir mer krångel och svårare än att bara tanka hem och cracka skiten på en dator. och jag spyr inte bara ut mig, kan säga att där jag arbetar har det sålts väldigt få exemplar av condamed till pc men 360 har det sålts massvis av..vad kan det bero på...hum.....det är till och med billigare till pc men ingen vill köpa ändå...hum....tänk tack!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av totte08:
Skrivet av redmac:

Inte till PC?!! det var mycket tråkigt....var väl för många som snyltade hem spelet ist för att ha vett nog att betala för sig...

Du vet väl bättre än att spy ut den där kommentaren. Det går att "snylta" till konsol också. Bara att man måste bränna ut den på skiva.

Det finns nog en bättre anledning.

Har du någon koll på moddning av 360 t ex som det handlar om här? Dels kan din moddning bidra med att du blir bannad från livetjänsten plus att det är otroligt komplicerat som det är nu att modda en 360. Såklart de släpper det till konsol istället när det är inte lika enkelt eller bekvämt att fixa pirat som till pc.

Medlem

Demot till 1:an sög i alla fall. :/

Medlem

har ej spelat 1:an


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Har du någon koll på moddning av 360 t ex som det handlar om här? Dels kan din moddning bidra med att du blir bannad från livetjänsten plus att det är otroligt komplicerat som det är nu att modda en 360. Såklart de släpper det till konsol istället när det är inte lika enkelt eller bekvämt att fixa pirat som till pc.

Bra att vissa är motiverade nog dock, jag har sett annonser för chippade boxar på typ tradera etc...

Hypotetiskt sett, om jag nu skulle vara en morallös pirat och äger en moddad xbox så skulle jag vid det här laget, med tanke på min spelsamling, ha sparat cirka 8000kr.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av totte08:
Skrivet av redmac:

Inte till PC?!! det var mycket tråkigt....var väl för många som snyltade hem spelet ist för att ha vett nog att betala för sig...

Du vet väl bättre än att spy ut den där kommentaren. Det går att "snylta" till konsol också. Bara att man måste bränna ut den på skiva.

Det finns nog en bättre anledning.

Har du någon koll på moddning av 360 t ex som det handlar om här? Dels kan din moddning bidra med att du blir bannad från livetjänsten plus att det är otroligt komplicerat som det är nu att modda en 360. Såklart de släpper det till konsol istället när det är inte lika enkelt eller bekvämt att fixa pirat som till pc.

Du verkar ju ha ännu mindre koll, att modda en Xbox360 (flasha firmwaren till dvd-läsaren så du kan köra kopior dvs.) är hur enkelt som helst för det mesta. Öppna din Xbox med hjälp av de ypperliga guider som finns online, till exempel på youtube. Sedan kopplar du xboxens dvd läsare till ditt moderkort med en vanlig sata-kabel, kör ett program och vips så var det klart. Otroligt komplicerat my ass.

Och angående banning från xbox live så är det INGEN som blivit bannad pga. att dom kört med modifierad firmware. Än så länge iallafall 8)

Medlem

Huzzah! Fightingsystemet låter lovande, fixar de bara till bandesignen också kan det bli ett riktigt kanonspel.

Och, som man måste säga om man är på FZ:
Det måste komma till PC!

Inaktiv
Skrivet av skelfster:

Och angående banning från xbox live så är det INGEN som blivit bannad pga. att dom kört med modifierad firmware. Än så länge iallafall 8)

Jag blev lite orolig när den nya uppdateringen kom... Då menar jag självklart för min väns skull då det är han som har sänkt sig till en sådan låg nivå genom att modda sin xbox. Jag har redan anmält honom och hans familj till polisen och hatar dem.

Antingen så är microsoft oförmögna att stoppa alla dessa hemska kriminella människor, eller så är de helt enkelt inte motiverade.

Medlem
Skrivet av skelfster:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av totte08:
Skrivet av redmac:

Inte till PC?!! det var mycket tråkigt....var väl för många som snyltade hem spelet ist för att ha vett nog att betala för sig...

Du vet väl bättre än att spy ut den där kommentaren. Det går att "snylta" till konsol också. Bara att man måste bränna ut den på skiva.

Det finns nog en bättre anledning.

Har du någon koll på moddning av 360 t ex som det handlar om här? Dels kan din moddning bidra med att du blir bannad från livetjänsten plus att det är otroligt komplicerat som det är nu att modda en 360. Såklart de släpper det till konsol istället när det är inte lika enkelt eller bekvämt att fixa pirat som till pc.

Du verkar ju ha ännu mindre koll, att modda en Xbox360 (flasha firmwaren till dvd-läsaren så du kan köra kopior dvs.) är hur enkelt som helst för det mesta. Öppna din Xbox med hjälp av de ypperliga guider som finns online, till exempel på youtube. Sedan kopplar du xboxens dvd läsare till ditt moderkort med en vanlig sata-kabel, kör ett program och vips så var det klart. Otroligt komplicerat my ass.

Och angående banning från xbox live så är det INGEN som blivit bannad pga. att dom kört med modifierad firmware. Än så länge iallafall 8)

Så du försöker säga att casuals klarar av att göra det där? Lägg ner, många som använder en dator vet inte ens vad moderkortet är på en PC.

länk Finns tecken på att folk blivit bannade.

Medlem

Hoppas att det inte är lika enformigt som ettan


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag vet inte hur du relaterar till orden "otroligt komplicerat" men med tanke på att vi är på en sida som ursprungligen handlar om PC och PC-spelande så tycker jag det är rimligt att anta att dom flesta här klarar av det eller åtmistone kan lära sig göra det själva hyffsat snabbt. Det är rätt basic att kunna ansluta en SATA-kabel till en dvd-läsare samt att titta på en videoguide på youtube.

Gällande banningen så är det där strunt, du får gärna visa nån annan källa där dom inte försöker skrämma bort folk från piratkopiering genom att överdriva/hitta på nyheter som visar att folk blivit bannade. Till dig så kan jag ge länken xbox-scene.com bland annat där det efter varje uppdatering av 360'n gjorts små undersökningar bland de tusentals som läser sidan ifall dom märkt nån skillnad/blivit bannad och ingen där har har sagt något iallafall. Och även om dom nu skulle ha bannat någon för flashad firmware så skulle den mängden vara så försvinnande liten att risken för banning inte ens är nämnvärd.

Inaktiv

Hur som helst är det kul att dom släpper detta :D, spelade ettan delvis på 360 och på PCn, mest på PCn då det funkade bäst där.

Väntar man lite så lär dom också släppa en PC version som dom gjorde innan tror jag. Eftersom ettan kom ut till PCn ett bra tag efter 360 versionen hade varit ute.

Medlem

Jag hoppas att de bestämmer sig att släppa till PC:n så småningom...

sedan ska det sägas att det är otroligt mycket enklare att pirata till PC då man bara behöver cracka, till konsol blir det mycket mer arbete och det kostar också för att få det att funka första gången, vilket gör att antalet piratande minskar avsevärt till 360..case closed.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av skelfster:

Jag vet inte hur du relaterar till orden "otroligt komplicerat" men med tanke på att vi är på en sida som ursprungligen handlar om PC och PC-spelande så tycker jag det är rimligt att anta att dom flesta här klarar av det eller åtmistone kan lära sig göra det själva hyffsat snabbt. Det är rätt basic att kunna ansluta en SATA-kabel till en dvd-läsare samt att titta på en videoguide på youtube..

Vad har det för betydelse om de flesta här klarar det? Tror inte att det är vi här på FZ som gör att de bestämmer sig för att sluta släppa saker på PC för att det är lätt att pirata. Finns ju t ex med artiklar där Id software tar upp detta länk

Medlem

Ser fram emot del två, sket ju på mig nästan vid flera tillfällen lätt ett av de mest sjuka spelen jag spelat.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av skelfster:

Jag vet inte hur du relaterar till orden "otroligt komplicerat" men med tanke på att vi är på en sida som ursprungligen handlar om PC och PC-spelande så tycker jag det är rimligt att anta att dom flesta här klarar av det eller åtmistone kan lära sig göra det själva hyffsat snabbt. Det är rätt basic att kunna ansluta en SATA-kabel till en dvd-läsare samt att titta på en videoguide på youtube..

Vad har det för betydelse om de flesta här klarar det? Tror inte att det är vi här på FZ som gör att de bestämmer sig för att sluta släppa saker på PC för att det är lätt att pirata. Finns ju t ex med artiklar där Id software tar upp detta länk

Ursäkta mig men varför skrev du det där? Det har inget att göra med det jag tagit upp. Jag kommenterade ditt felaktiga påstående om att det skulle vara otroligt komplicerat och medföra en risk för banning att modifiera sin Xbox360. Då jag tycker att jag tydligt gjort min poäng så kan vi återgå till topic.

Skrivet av skelfster:

Jag vet inte hur du relaterar till orden "otroligt komplicerat" men med tanke på att vi är på en sida som ursprungligen handlar om PC och PC-spelande så tycker jag det är rimligt att anta att dom flesta här klarar av det eller åtmistone kan lära sig göra det själva hyffsat snabbt. Det är rätt basic att kunna ansluta en SATA-kabel till en dvd-läsare samt att titta på en videoguide på youtube.

Gällande banningen så är det där strunt, du får gärna visa nån annan källa där dom inte försöker skrämma bort folk från piratkopiering genom att överdriva/hitta på nyheter som visar att folk blivit bannade. Till dig så kan jag ge länken xbox-scene.com bland annat där det efter varje uppdatering av 360'n gjorts små undersökningar bland de tusentals som läser sidan ifall dom märkt nån skillnad/blivit bannad och ingen där har har sagt något iallafall. Och även om dom nu skulle ha bannat någon för flashad firmware så skulle den mängden vara så försvinnande liten att risken för banning inte ens är nämnvärd.

LoL exakt, chippa lärde man sig i stort sett på elektroniken i skolan. Ingen större svårighet dessutom, om man inte kan själv så finns det oftast flera personer man känner som kan. Så tillgången på chippade konsoler är stor.


signatur
Redaktör

Nog snack om piratkopiering och chippning av konsoler nu.


signatur

Bra spel, men slutet var väl sisådär... lite för "övernaturligt" för min smak.

Medlem

Ettan var grymt som fan, ser fram emot en eventuell PC-release av detta.

Inaktiv

Tycker att första delen i ettan var skoj, men när gubbarna började likna mer monster än människor så skönk spelglädjen ganska kraftigt. Så nu hoppas jag verkligen att det blir lika skrämmande men med mindre monster.

Medlem

Hoppas verkligen det kommer till PC, 1:an tycker jag var riktigt sjysst

Medlem

Sjukt bra, sjukt bra och sjukt bra!


signatur

tjenare!

12
Skriv svar