Daikatana Deathmatch gratis tillgängligt

Robot
Medlem
Daikatana Deathmatch gratis tillgängligt

Jag vill ha betalt för att titta på den här nyheten...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Ganska kul faktiskt, provade lira lite, gillade det, gick fort och schysst med XP-systemet. Vapnen var lite konstiga men det kanske bara är bra

Lär lira mer inom snar framtid.

Medlem

fan vad jag garvade när jag läste det. Tur det inte är 1:a april... Väldens mest sågade spel. Det måste testas


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Lira System Shock istället!

Medlem

Pff, kungen skrev om det i sin blogg för nästa flera dagar sedan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Tjaaa det där sög..Vet inte riktigt vad jag hoppades på att få köra väl när jag laddade ner det, men det var sämre än förväntat.

Medlem

Daikatana var nog världens sämsta spel. Kommer ihåg att jag trodde det var ett skämt när jag spelade det. Så hypat som det hade varit kunde det ju inte vara så dåligt. Men jo det kunde det.

Medlem

testade lite, men man sprang ju bara runt med ett svärd typ


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

haha chainsaw fist! Fan var det för något? man satt dit något på handen och sen vibrera den. Lät som en motorsåg gjorde den också wtf

Medlem

Om jag skulle ha fått en krona för varje gång jag fått för mej att ge Daikatana en ny chans skulle jag säkert ha... typ åtta kronor eller nått!

Men blir lika besviken varje gång. Hur dom kunde misslyckas så fatalt...

Men att släppa det gratis såhär ska dom ha en stor eloge för! Tack och bock!

Tänk om id software kunde göra samma sak med Quake, Quake 2 eller Quake 3 Arena! Det vore nått det!
Saknar att spela så pass "enkla" deathmatch-spel. Börjat ledsna på BF2 och Joint operations nu.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Jag fick fan rysningar när jag såg nyheten

Medlem
Skrivet av Mahone:

Jag fick fan rysningar när jag såg nyheten

Av välbehag eller kväljningar?
Har inte testat detta själv men av forumsinlägg att döma så verkar de flesta antingen älska eller hata spelet


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Holy Crap Batman!

Medlem

Jag avstår nog från att testa. Man vill ju inte bli Romeros bitch.

Inaktiv

haha..mins detta spel..använder ordet Daikatana som en svårdom,har jag o polarna gjort i många år.Kände mig riktigt jävlig på hans födelsedag så jag köpte det åt honom.;)

Medlem

Daikatana var rätt roligt, om man spelade det i co-op så man slapp NPC's. När man får fetaste upgraden på daikatanan (level 5?) i slutet så är den rätt brutal. DM delen var också rätt ok, man kanske skulle testa tanka ner det och köra på LAN nån gång.

1
Skriv svar