Första bilderna från Postal 3

Medlem

Någon bad tidigare de som klagar på postal att dra åt helvete i princip, kommer inte ihåg nicket och är inte mycket att lägga på minnet ändå. Varför skulle de som klagar dra? De har väl lika mycket rätt att skriva sin åsikt här som de som gillar spelet?

Moraltant eller icke detta spelet borde förbjudas av den enkla anledningen att det är så sjukt jävla dåligt. Det har alldrig haft något som helst innehåll. Nog för att våld kan vara kul men sättet som postal framför det är bara vidrigt, smaklöst och helt jävla meningslöst. Gillar man seriöst detta spelet och tycker det är ett bra verk är man troligen hjärndöd. Som tur är så sålde de tidigare spelen sjukt dåligt vilket visar att det fortfarande finns hopp för männskligheten. Hoppas detta säljer ännu sämmre så skitföretaget går i konkurs.

Och ni som predikar att detta är så värdefullt för att det tänjer på gränserna och så vidare. Långt innan det första postal så fanns det gott om våld i spel. Precis vad som räcker. Jag har själv inte sett någon som helst påverkan i andra modernare titlar vad det gäller våldet. Det finns där fortfarande i samma mängd. Stalker t.ex finns det gott om blod och våld i och spelet klarar sig skitbra utan funktionen att t.ex kunna pissa på folk. Så nä tack Postal 3 riktar sig till störda individer och troligen ett sätt för skaparna att få ut sina sjuka tankar ur hjärnan. Kom inte med att det finns splatter filmer osv... det är riktat till en minst lika sjuk publik.

swe.-SiOUX-.swe
Du är anledningen till att man uppfann bann/ignore/delete funktionen. Seriöst det du skriver är inte minsta roligt... det är bara skrämmande

Medlem

Det riktigt sjuka är folk som fortfarande inte förstår att man inte behöver bruka något våld för att ta sig igenom spelet.

Hoppas de bibehåller sin humor och skarpa ironi gentemot förbudsivrarna.

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Jag har stora förhoppningar på trean.. hoppas dom tar det stora steget nu och så man kan göra vad man vill.. troligen inte eftersom dom vill ju säkert göra en 4'a. Men kanske lite mer som C&C med film sekvenser som är riktiga människor & djur ...alltså riktiga smutt filmer.. f-n va coolt!.
:heart:

Snuff heter det och vill du verkligen jämföra mord och våld på riktigt med ett spel?

Inaktiv
Skrivet av Fisse:

Någon bad tidigare de som klagar på postal att dra åt helvete i princip, kommer inte ihåg nicket och är inte mycket att lägga på minnet ändå. Varför skulle de som klagar dra? De har väl lika mycket rätt att skriva sin åsikt här som de som gillar spelet?

Moraltant eller icke detta spelet borde förbjudas av den enkla anledningen att det är så sjukt jävla dåligt. Det har alldrig haft något som helst innehåll.

Du tycker att alla rätt att säga vad de vill men jag ska inte ha rätt att spela vad jag vill. Spelet har mängder med innehåll. Precis lika mycket som vilket annat spel.

Skrivet av Fisse:

Nog för att våld kan vara kul men sättet som postal framför det är bara vidrigt, smaklöst och helt jävla meningslöst. Gillar man seriöst detta spelet och tycker det är ett bra verk är man troligen hjärndöd.

Jag tyckte helt seriöst att Postal 2 var ett bra spel.

Skrivet av Fisse:

Som tur är så sålde de tidigare spelen sjukt dåligt vilket visar att det fortfarande finns hopp för männskligheten. Hoppas detta säljer ännu sämmre så skitföretaget går i konkurs.

Tydligen inte dåligt nog för att göra en 3a.

Skrivet av Fisse:

Och ni som predikar att detta är så värdefullt för att det tänjer på gränserna och så vidare. Långt innan det första postal så fanns det gott om våld i spel. Precis vad som räcker.

Sen när bestämmer du vad som räcker? Jag vill ha mer.

Skrivet av Fisse:

Jag har själv inte sett någon som helst påverkan i andra modernare titlar vad det gäller våldet. Det finns där fortfarande i samma mängd. Stalker t.ex finns det gott om blod och våld i och spelet klarar sig skitbra utan funktionen att t.ex kunna pissa på folk.

Usch ja, för att pissa på folk är så mycket värre än att skjuta skallen av dom.

Skrivet av Fisse:

Så nä tack Postal 3 riktar sig till störda individer och troligen ett sätt för skaparna att få ut sina sjuka tankar ur hjärnan. Kom inte med att det finns splatter filmer osv... det är riktat till en minst lika sjuk publik.

Det är humor. Svårt för vissa att förstå.

Skrivet av Fisse:

swe.-SiOUX-.swe
Du är anledningen till att man uppfann bann/ignore/delete funktionen. Seriöst det du skriver är inte minsta roligt... det är bara skrämmande

Oroa dig inte, swe.-SiOUX-.swe är helt inne på samma linje som du.

En sak till. Jag finner ditt nick Fisse stötande. Gör en sökning på Google Images så ska du se. Sjukt!

Medlem

Tack teX, nu slapp jag svara själv.

ELVIS DIDN'T DO NO DRUGS!


signatur

Your words are as empty as your future...

Skrivet av teX:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Jag har stora förhoppningar på trean.. hoppas dom tar det stora steget nu och så man kan göra vad man vill.. troligen inte eftersom dom vill ju säkert göra en 4'a. Men kanske lite mer som C&C med film sekvenser som är riktiga människor & djur ...alltså riktiga smutt filmer.. f-n va coolt!.
:heart:

Snuff heter det och vill du verkligen jämföra mord och våld på riktigt med ett spel?

Ahh inte så insatt..sorry.

nja hmm funkar säkert inte eftersom då skulle det ju var olagligt, men skådespelare och en massa CGI effekter så kan man nog få det så
verklighetstroget som möjligt.. ..f-n då kan man ju fortfarande säga till moralkärringarna också att det är ju bara "film" och bara på låtsas.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Ah, Postal 2... Ett av de mest kreativa spelen som någonsin skapats. Vilket samtidigt gör det till ett av de bästa. Moraltanter och blödiga FZ-läsare göre sig ej besvär. Jag ser fram mot denna release. Helt klart största släppet nästa år.


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem
Skrivet av teX:
Skrivet av Fisse:

Någon bad tidigare de som klagar på postal att dra åt helvete i princip, kommer inte ihåg nicket och är inte mycket att lägga på minnet ändå. Varför skulle de som klagar dra? De har väl lika mycket rätt att skriva sin åsikt här som de som gillar spelet?

Moraltant eller icke detta spelet borde förbjudas av den enkla anledningen att det är så sjukt jävla dåligt. Det har alldrig haft något som helst innehåll.

Du tycker att alla rätt att säga vad de vill men jag ska inte ha rätt att spela vad jag vill. Spelet har mängder med innehåll. Precis lika mycket som vilket annat spel.

Skrivet av Fisse:

Nog för att våld kan vara kul men sättet som postal framför det är bara vidrigt, smaklöst och helt jävla meningslöst. Gillar man seriöst detta spelet och tycker det är ett bra verk är man troligen hjärndöd.

Jag tyckte helt seriöst att Postal 2 var ett bra spel.

Skrivet av Fisse:

Som tur är så sålde de tidigare spelen sjukt dåligt vilket visar att det fortfarande finns hopp för männskligheten. Hoppas detta säljer ännu sämmre så skitföretaget går i konkurs.

Tydligen inte dåligt nog för att göra en 3a.

Skrivet av Fisse:

Och ni som predikar att detta är så värdefullt för att det tänjer på gränserna och så vidare. Långt innan det första postal så fanns det gott om våld i spel. Precis vad som räcker.

Sen när bestämmer du vad som räcker? Jag vill ha mer.

Skrivet av Fisse:

Jag har själv inte sett någon som helst påverkan i andra modernare titlar vad det gäller våldet. Det finns där fortfarande i samma mängd. Stalker t.ex finns det gott om blod och våld i och spelet klarar sig skitbra utan funktionen att t.ex kunna pissa på folk.

Usch ja, för att pissa på folk är så mycket värre än att skjuta skallen av dom.

Skrivet av Fisse:

Så nä tack Postal 3 riktar sig till störda individer och troligen ett sätt för skaparna att få ut sina sjuka tankar ur hjärnan. Kom inte med att det finns splatter filmer osv... det är riktat till en minst lika sjuk publik.

Det är humor. Svårt för vissa att förstå.

Skrivet av Fisse:

swe.-SiOUX-.swe
Du är anledningen till att man uppfann bann/ignore/delete funktionen. Seriöst det du skriver är inte minsta roligt... det är bara skrämmande

Oroa dig inte, swe.-SiOUX-.swe är helt inne på samma linje som du.

En sak till. Jag finner ditt nick Fisse stötande. Gör en sökning på Google Images så ska du se. Sjukt!

1. Du får spela precis vad du vill det är synd att du tycker det är ett bra spel bara. Jag vill inte förbjuda det för våldets skull, det sa jag väl aldrig utan snarare för att det är ett rutet spel (enl min mening)

2. Synd för dig

3. Tyvär inte nä

4. Jag bestämmer ingenting, det var bara min åsikt

5. Ja det är det väl... du pissar ju på dem ?

6. Tycker du det är roligt att urinera på lik ?

7. Jag har väl inte bett dig att söka på google eller? Dessutom tråkigt att du finner det kvinnliga könet stötande. Det är ju vackert

Medlem
Skrivet av wEctro:

Tack teX, nu slapp jag svara själv.

ELVIS DIDN'T DO NO DRUGS!

haha så bra

Medlem

som jag skrev i början av tråden, here we go again. Alltid lika trevligt när det skrivs nått nytt om postal spelen.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Skrivet av nudelsdesign:

som jag skrev i början av tråden, here we go again. Alltid lika trevligt när det skrivs nått nytt om postal spelen.

True, ..alltid samma visa
Finns 2st "läger", en som tycker det är coolt och häftigt ..tom. vissa som bara argumenterar om skiten för att det råkar vara censurerat utav staten..osv..

Andra sidan som argumemterar mot våld över lag , finns dom som skyller på spel som detta att det är den bidragande faktorn till skol massakerna och våldbrott överlag. Sedan finns det så klart en massa andra pacifist fjoller som skall säga sitt osv....

Sen finns det dom som jag som inte har några större svårigheter med sk. underhållningsvåld men respekterar åldersgränser för barnen osv.
Men! ..men reagerar på detta då det faktiskt enligt mitt tycke går över gränsen, finns det någon gräns? ..mycket bra fråga!, kan man gå för långt i dagens samhälle där det mesta är "skit i det du attityd" ..jag tycker det, men som sagt min åsikt som jag inte pushar på andra.

Men jag hatar innerligt j-vlar som kan sitta och plåga djur eller tycka andra "sjuka" perversiteter är roliga ..även om det är spel.. jag menar jag skulle mosa någon som jag såg plåga en hund eller katt.. postal ?..kanske. Scenariot som jag ser som skrämande är att spel som detta blir vardrdagsmat för barn & ungdomar.. f-n om min grabb skulle sitta o runka framaför ett spel som detta, ..då skulle han in på psyket direkt eller han skulle få börja kolla på porr istället. Så förbud?..ja lika mycket som snuff osv.. det är inte coolt och tabu.. det är sjukt beteende helt enkelt ..amen.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av Fisse:

1. Du får spela precis vad du vill det är synd att du tycker det är ett bra spel bara. Jag vill inte förbjuda det för våldets skull, det sa jag väl aldrig utan snarare för att det är ett rutet spel (enl min mening)

Men om du ska förbjuda spel du inte tycker är bra hur ska jag då kunna spela vad jag vill? Inser du själv bristen av logik här? Att sen motivera förbudet med att du tycker spelet är dåligt är om möjligt ett ännu sämre argument.

Skrivet av Fisse:

7. Jag har väl inte bett dig att söka på google eller? Dessutom tråkigt att du finner det kvinnliga könet stötande. Det är ju vackert

Min sarkasm gick obemärkt förbi märker jag.

Inaktiv

Har själv kört postal 2 pga uppståndelsen, allvarligt talat, så märkvärdigt var det inte. Är själv ingen direkt våldsdyrkare även om jag gillar spel som Hitman, Doom osv. Det var skitkul att hugga av huvudet på folk med spade, sätta eld på butiksbiträden och pissa på gamla tanter i 20 minuter, sen tröttnade jag tyvärr. Spelet var segt, fult och allmänt dåligt. Det som spelet bygger på är enbart chockvåld (vilket i sanning inte var så jävla chockande) för att sälja. Det verkar gå en trend bland snorungar att försvara ett skitspel som postal pga att det är "häftigt", var dock lugna, det tyckte jag med en gång i tiden innan jag växte upp...

Medlem

Det var ett himla tjat om övervåld i spelet. Folk som snackar om att ha vuxit upp, därmed blivit bättre personer än de som uppskattar spelet..? Allvarligt talat, Gears Of War är bra mer våldsamt än här, enda skillnaden är att Postal parodiserar så sjukt mycket de inte tycker om eller bryr sig om.
Spelet var inte allmänt dåligt Kapten Haddock, du brydde dig bara inte om att göra annat än att döda folket de gett dig. Antar att du gör samma sak i GTA, dödar folk och struntar i storyn. Storyn i Postal 2 är snyggt presenterad och har en perfekt svart humor, att du gillar spelet mindre än andra betyder inte att du är en bättre människa. Det är sorgligt hur folk glömmer att man inte växer ifrån saker, man bara uppfattar dem annorlunda, att man blir äldre behöver inte göra ens åsikt mer betydande eller liknande.

För min del så dödar jag inte sjukt mycket folk i spelet, faktum är att jag njuter som bäst av spelet när jag gör uppdragen och allt det bär med sig. Att sätta katter på shotguns är en kul grej, jag är inte en mindre utvecklad människa än dig för att jag tycker det...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

123
Skriv svar