Kolla in Rainbow Six: Vegas Red Edition

Robot
Medlem
Kolla in Rainbow Six: Vegas Red Edition

Undrar hur det kommer bli med detta till ps3, om man kommer få köpa det via pstore eller via onlineläget i spelet. Med lite tur så blir det gratis.

-edit-

Eller, varför skulle det inte vara via pstore, låter ju skitkorkat. Strunta i allt jag skrev, jag är dum i huvudet.

Inaktiv

ge maj detta spel nu!

fast..med tanke på vilket patetiskt spel Splinter Cell Double Agent var så vågar jag inte tro att R6 blir mycket bättre......

Medlem

Det är bara att tanka hem det 80 kr..

Medlem

Ahh, de gör som när de släppte Chapter 2 till GRAW, nice


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av F3D:

ge maj detta spel nu!

fast..med tanke på vilket patetiskt spel Splinter Cell Double Agent var så vågar jag inte tro att R6 blir mycket bättre......

R6 Vegas har varit ute rätt länge, det vet du va? För övrigt är det tusen gånger bättre än SC. Detta paketet är en expansion till R6 Vegas.


signatur

1338 - One Step Above

Flakmonkey
Skrivet av [cp:

Billen"]

Skrivet av F3D:

ge maj detta spel nu!

fast..med tanke på vilket patetiskt spel Splinter Cell Double Agent var så vågar jag inte tro att R6 blir mycket bättre......

R6 Vegas har varit ute rätt länge, det vet du va? För övrigt är det tusen gånger bättre än SC. Detta paketet är en expansion till R6 Vegas.

Inte till PS3

Medlem

Kanske är köpvärt, om polarna skaffar det...

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av [cp:

Billen"]

Skrivet av F3D:

ge maj detta spel nu!

fast..med tanke på vilket patetiskt spel Splinter Cell Double Agent var så vågar jag inte tro att R6 blir mycket bättre......

R6 Vegas har varit ute rätt länge, det vet du va? För övrigt är det tusen gånger bättre än SC. Detta paketet är en expansion till R6 Vegas.

Inte till PS3

Inte till Vectrex heller.


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Inte till PS3

nej, självfallet var det just detta jag menade
är väll bara några 2-3 veckor kvar vågar jag tro.

Medlem

Själv hade jag blivit nöjdare om UBISOFT kunde kanske spendera lite tid på PC-versionen. Vi som spelar PC-versionen online får ju arga utbrott på skiten.

Skrivet av Wingu:

Själv hade jag blivit nöjdare om UBISOFT kunde kanske spendera lite tid på PC-versionen. Vi som spelar PC-versionen online får ju arga utbrott på skiten.

Ja exakt lär säkert inte bli en fortsättning på pc versionen heller vilket gör slutet i R6 Vegas storyn pinsam!


signatur
Medlem

har inte ens spelat det här ännu online köpte det för 2 veckor sen till 360, ser ju riktigt härligt ut med det här nya läget.
Bara kört Singleplayer än så länge.

ang PS3-versionen, tror inte den blir sämre än XB360 versionen precis så jag tror inte det är nått att oroa sig över.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]Inte till Vectrex heller.

mmmm vectrex!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar