Project Diablo 2: ladder reset

Medlem
Project Diablo 2: ladder reset

Hallå!

I kväll klockan 19:00 kommer Project Diablo 2 starta sin tredje säsong.
Är det någon här på FZ som tänker spela?

För er som inte vet vad Project Diablo 2 är (antagligen majoriteten) så är den en privat mod på diablo 2. Moddarna har fortsatt där blizzard bestämde sig för att sluta och hållit sig till orginalet ganska bra. Inga galna saker men mycket QoL såsom större stash, stackable runes, rework av skills, massor med endgame content m.m.

Kolla gärna in modden här:
https://www.projectdiablo2.com/
Spelet wiki:
https://projectdiablo2.miraheze.org/wiki/Main_Page


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem

Är det någon som är sugen på att spela så adda grum när ni kommer in i spelet.


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem

Åfan, helt glömt bort att det var reset idag! Kört alla andra säsonger så kanske skulle slå ett slag för att köra ikväll med

Accname: Worldwideweb

Jag kör dock enbart HC.


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Hehe, lätt hänt!

Jag är för feg för att köra HC, orkar inte vara så alert hela tiden heller


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem
Skrivet av bloodshed:

Hehe, lätt hänt!

Jag är för feg för att köra HC, orkar inte vara så alert hela tiden heller

Betydligt mycket roligare då man inte springer runt som en glaskanon ala softcore.
Segt att dö men det gör det hela mycket mer spännande


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Jag hårdfastna i Diablo 2 förra året. Det är helt otroligt vad beroendeframkallande spelet fortfarande är. När jag inte spelade D2, så tänkte jag på strategier till spelet.

Så ett varningens finger för personer med lite tid. Diablo 2 är sjukt kul och beroendeframkallande.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar