Tre gameplay-filmer från Lair
Nummer 3 länkar till Manhunt 2 trailer...
Jo märkte det ska vara fixat nu
Nr1 länkar till manhunt 2.
Edit: inte längre
Edit2:
Spelet såg ut att vara underhållande, i sisådär ca. 1 minut. Vem fan pallar att spela ett såndär?
Ja jag håller med. Spelet såg helt ok ut utseendemässigt, men som Birchoff sade, så såg inte spelet speciellt roligt ut. Såna spel tröttnar iaf jag på rätt fort.
Nu vet ju jag inte om spelet är bra eller roligt. Men om det nu är tråkigt, så är det ett bra bevis på att man hellre ska köpa spel för att dom är roliga än för att dem ser bra ut!?!
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Edit2:
Spelet såg ut att vara underhållande, i sisådär ca. 1 minut. Vem fan pallar att spela ett såndär?
Ja jag håller med. Spelet såg helt ok ut utseendemässigt, men som Birchoff sade, så såg inte spelet speciellt roligt ut. Såna spel tröttnar iaf jag på rätt fort.
Ställer mig precis samma fråga med folk som lirar CS och Battlefield... smaken är som baken Rogue Squadron var grymt kul till Gamecube... panzer dragoon var fantastiskt skoj det också... och det här lär inte bli sämre än de, förhoppningsvis inte iaf ^^
Edit2:
Ställer mig precis samma fråga med folk som lirar CS och Battlefield... smaken är som baken Rogue Squadron var grymt kul till Gamecube... panzer dragoon var fantastiskt skoj det också... och det här lär inte bli sämre än de, förhoppningsvis inte iaf ^^
Älskade panzer dragoon, men detta känns bara meh efter det hypats så dant
Kollade på första trailern iaf innan jag konstaterade att markstiderna ser något så enormt pissiga ut. Flygandet ser ut att erbjuda lite mer underhållning men det är bara marginelt. "Skit" är ett ord som skulle kunna beskriva mitt intryck hittills. But then again, jag har varit på sittning så vad vet jag i det tillstånd jag är i nu. lalala.
Tror det är mååånga här som äger både en PC och en eller flera konsoller, själv har jag 4st, alla nya förutom Ps3.
Striderna på marken påminde lite om Ninty nine nights till Xbox 360, sjukt mycket fiender och det är bara springa runt och slakta, ingenting som lockar mig tyvärr.
Tittat på dem en gång extra nu... den som inte blir imponerad av vattnet i film nummer två måste ha något fel på synen ^^ Och skalan sen, wunderbar...
Sen var ju gräset mindre bra Hoppas att det bara är en placeholder
Tittat på dem en gång extra nu... den som inte blir imponerad av vattnet i film nummer två måste ha något fel på synen ^^ Och skalan sen, wunderbar...
Har sett alldeles för mycket av crysis effekter för att bli imponerad av något sånt här trivialt. Detta kommer bli ännu en medicore titel till ps3an enbart för att både devs och fans enbart kollar på "teh omg cell graphics!".
Jag har fel på min syn, iaf enligt ögondoktorn Nosnos. För jag fattar verkligen inte vad som är så imponerande med vattnet, sorry
Det verkade inte vara mycket som stode emot en när man kom inte minst på marken. Annars var det ganska bra med variation, slå, elda, specialare 1 o 2, ta tag i något större och bowla. Finns säkert mer att göra. Det som höll det hela intressant var jue att man var tvungen att ha koll på sin egna armé så de inte får stryk av den motsatta, istället för bara flyga omkring o jaga drakar hela tiden.
Såg inte överdrivet skoj ut men skit är det väl ändå inte.
Jag har fel på min syn, iaf enligt ögondoktorn Nosnos. För jag fattar verkligen inte vad som är så imponerande med vattnet, sorry
Kanske för att vattnet är så kallad real-time fluid dynamic, så alla vågor och vattenstänk är alltså "riktigt" vatten och inga texturer eller displacements. För att bara ha tillgång till OpenGL så är ju Lair ett grafiskt mästerverk, det kan alltså inte jämföras med Crysis som kör på DX10. Sen så tycker jag inte att vattnet i Crysis är så jävla snyggt.
Kanske för att vattnet är så kallad real-time fluid dynamic, så alla vågor och vattenstänk är alltså "riktigt" vatten och inga texturer eller displacements. För att bara ha tillgång till OpenGL så är ju Lair ett grafiskt mästerverk, det kan alltså inte jämföras med Crysis som kör på DX10. Sen så tycker jag inte att vattnet i Crysis är så jävla snyggt.
men samtidigt är det massa i lair som ser mindre snyggt ut. gubbarna (sprites ftw!) och drakarna ser helt inklippta ut. Sen elden och vissa texturer ser rätt sunkiga ut. Men när man ser allt från håll så ser det fint ut
jovisst.. bara det blir snyggt vatten blir det ju ett bra spel..
Undrar egentligen varför de ska vara så mycket fokus på bara grafiken så fort de är ett PS3 spel. Säger man att ett spel till Wii är fult så är det första man hör, grafiken är inte allt. Sen så såg jag på filmerna som FZ hade länkat till, rekommenderar verkligen att ni kollar på qiucktime-versionerna istället då kvalitén är jävligt mycket bättre på dom filmerna
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18553&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18555&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18549&type=mov
jovisst.. bara det blir snyggt vatten blir det ju ett bra spel..
Tja, snygga djungelträd tycks ju göra Crysis till ett bra spel så