Tre gameplay-filmer från Lair

Robot
Medlem
Tre gameplay-filmer från Lair

Nummer 3 länkar till Manhunt 2 trailer...

Flakmonkey
Skrivet av peter_lovgren:

Nummer 3 länkar till Manhunt 2 trailer...

Jo märkte det ska vara fixat nu

Medlem

Nr1 länkar till manhunt 2.

Edit: inte längre

Edit2:

Spelet såg ut att vara underhållande, i sisådär ca. 1 minut. Vem fan pallar att spela ett såndär?

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av peter_lovgren:

Nummer 3 länkar till Manhunt 2 trailer...

Jo märkte det ska vara fixat nu

Jupp fixat, men tvåan är inte hd-versionen...

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Nr1 länkar till manhunt 2.

Edit: inte längre

Edit2:

Spelet såg ut att vara underhållande, i sisådär ca. 1 minut. Vem fan pallar att spela ett såndär?

Ja jag håller med. Spelet såg helt ok ut utseendemässigt, men som Birchoff sade, så såg inte spelet speciellt roligt ut. Såna spel tröttnar iaf jag på rätt fort.

Nu vet ju jag inte om spelet är bra eller roligt. Men om det nu är tråkigt, så är det ett bra bevis på att man hellre ska köpa spel för att dom är roliga än för att dem ser bra ut!?!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Flakmonkey
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Birchoff:

Nr1 länkar till manhunt 2.

Edit: inte längre

Edit2:

Spelet såg ut att vara underhållande, i sisådär ca. 1 minut. Vem fan pallar att spela ett såndär?

Ja jag håller med. Spelet såg helt ok ut utseendemässigt, men som Birchoff sade, så såg inte spelet speciellt roligt ut. Såna spel tröttnar iaf jag på rätt fort.

Ställer mig precis samma fråga med folk som lirar CS och Battlefield... smaken är som baken Rogue Squadron var grymt kul till Gamecube... panzer dragoon var fantastiskt skoj det också... och det här lär inte bli sämre än de, förhoppningsvis inte iaf ^^

Medlem

Ser grymt trevligt ut, markstriderna ser soft ut, hoppas det finns combos som i DMC


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

*gäsp*.. fin grafik dock

Medlem

Äger ingen PS3 och kommer troligen inte göra det om jag inte vinner på lotteri, har heller aldrig tyckte att Lair verkar vara något höjdarspel men efter att jag såg dessa trailers får jag nog ändra inställning. Såg oerhört underhållande ute.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Tror jag har blivit kräsen på senare dar, vart inte imponerad eller sugen på detta lir.

Crysis ftw

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Birchoff:

Nr1 länkar till manhunt 2.

Edit: inte längre

Edit2:

Spelet såg ut att vara underhållande, i sisådär ca. 1 minut. Vem fan pallar att spela ett såndär?

Ja jag håller med. Spelet såg helt ok ut utseendemässigt, men som Birchoff sade, så såg inte spelet speciellt roligt ut. Såna spel tröttnar iaf jag på rätt fort.

Ställer mig precis samma fråga med folk som lirar CS och Battlefield... smaken är som baken Rogue Squadron var grymt kul till Gamecube... panzer dragoon var fantastiskt skoj det också... och det här lär inte bli sämre än de, förhoppningsvis inte iaf ^^

Älskade panzer dragoon, men detta känns bara meh efter det hypats så dant

Medlem

Jösses vad fult det var... inte alls lika snyggt som de första trailerna.

Roguesquadron är ju ok för det är Star Wars

Medlem

Kollade på första trailern iaf innan jag konstaterade att markstiderna ser något så enormt pissiga ut. Flygandet ser ut att erbjuda lite mer underhållning men det är bara marginelt. "Skit" är ett ord som skulle kunna beskriva mitt intryck hittills. But then again, jag har varit på sittning så vad vet jag i det tillstånd jag är i nu. lalala.

Medlem

draken såg cool ut inte mycket annat xD

Inaktiv

Någon här som äger en konsoll eller bara har pc :D, Vilken tur jag måste ha som kommer att kunna lira både Crysis och Lair.

Jag spelar bara snygga spel

Kolla på Gametrailers och genomgången av Lair, kan vara intressant för den som är intresserad.

Medlem

Tror det är mååånga här som äger både en PC och en eller flera konsoller, själv har jag 4st, alla nya förutom Ps3.

Striderna på marken påminde lite om Ninty nine nights till Xbox 360, sjukt mycket fiender och det är bara springa runt och slakta, ingenting som lockar mig tyvärr.

Flakmonkey

Tittat på dem en gång extra nu... den som inte blir imponerad av vattnet i film nummer två måste ha något fel på synen ^^ Och skalan sen, wunderbar...

Sen var ju gräset mindre bra Hoppas att det bara är en placeholder

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Tittat på dem en gång extra nu... den som inte blir imponerad av vattnet i film nummer två måste ha något fel på synen ^^ Och skalan sen, wunderbar...

Sen var ju gräset mindre bra Hoppas att det bara är en placeholder

Har sett alldeles för mycket av crysis effekter för att bli imponerad av något sånt här trivialt. Detta kommer bli ännu en medicore titel till ps3an enbart för att både devs och fans enbart kollar på "teh omg cell graphics!".

Inaktiv

Jag har fel på min syn, iaf enligt ögondoktorn Nosnos. För jag fattar verkligen inte vad som är så imponerande med vattnet, sorry

Inaktiv

Den dagen jag köper PS3 kommer jag skaffa detta. De borde finnas mer spel med drakar i centrum, de är så balla!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Det verkade inte vara mycket som stode emot en när man kom inte minst på marken. Annars var det ganska bra med variation, slå, elda, specialare 1 o 2, ta tag i något större och bowla. Finns säkert mer att göra. Det som höll det hela intressant var jue att man var tvungen att ha koll på sin egna armé så de inte får stryk av den motsatta, istället för bara flyga omkring o jaga drakar hela tiden.

Såg inte överdrivet skoj ut men skit är det väl ändå inte.

Medlem
Skrivet av Picke:

Jag har fel på min syn, iaf enligt ögondoktorn Nosnos. För jag fattar verkligen inte vad som är så imponerande med vattnet, sorry

Kanske för att vattnet är så kallad real-time fluid dynamic, så alla vågor och vattenstänk är alltså "riktigt" vatten och inga texturer eller displacements. För att bara ha tillgång till OpenGL så är ju Lair ett grafiskt mästerverk, det kan alltså inte jämföras med Crysis som kör på DX10. Sen så tycker jag inte att vattnet i Crysis är så jävla snyggt.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Picke:

Jag har fel på min syn, iaf enligt ögondoktorn Nosnos. För jag fattar verkligen inte vad som är så imponerande med vattnet, sorry

Kanske för att vattnet är så kallad real-time fluid dynamic, så alla vågor och vattenstänk är alltså "riktigt" vatten och inga texturer eller displacements. För att bara ha tillgång till OpenGL så är ju Lair ett grafiskt mästerverk, det kan alltså inte jämföras med Crysis som kör på DX10. Sen så tycker jag inte att vattnet i Crysis är så jävla snyggt.

men samtidigt är det massa i lair som ser mindre snyggt ut. gubbarna (sprites ftw!) och drakarna ser helt inklippta ut. Sen elden och vissa texturer ser rätt sunkiga ut. Men när man ser allt från håll så ser det fint ut

KoP
Medlem
Skrivet av Nosnos:

Tittat på dem en gång extra nu... den som inte blir imponerad av vattnet i film nummer två måste ha något fel på synen ^^ Och skalan sen, wunderbar...

Sen var ju gräset mindre bra Hoppas att det bara är en placeholder

jovisst.. bara det blir snyggt vatten blir det ju ett bra spel..

Medlem

tyckte video nummer 2 såg rätt så risig ut, såg ut som det var taget ur ett gammalt ps2 spel i visa sekvenser. När draken fightades mot fotsoldaterna kändes som det inte direkt vara något motstånd alls, men skall bli kul och se hur det blir, vill gärna testa det

Medlem

Undrar egentligen varför de ska vara så mycket fokus på bara grafiken så fort de är ett PS3 spel. Säger man att ett spel till Wii är fult så är det första man hör, grafiken är inte allt. Sen så såg jag på filmerna som FZ hade länkat till, rekommenderar verkligen att ni kollar på qiucktime-versionerna istället då kvalitén är jävligt mycket bättre på dom filmerna
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18553&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18555&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18549&type=mov

Medlem

Spelet ser verkligen smeksigt ut och det kommer med största sannolikhet hamn i min spelhylla. Men jag gillar inte alls den här eldbollen han skjuter hela tiden. Hade vart tuffare ifall man mer "sprutat" eld som en tradionell drake.

Flakmonkey
Skrivet av KoP:

jovisst.. bara det blir snyggt vatten blir det ju ett bra spel..

Tja, snygga djungelträd tycks ju göra Crysis till ett bra spel så

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av KoP:

jovisst.. bara det blir snyggt vatten blir det ju ett bra spel..

Tja, snygga djungelträd tycks ju göra Crysis till ett bra spel så

Tycker du så också om crysis ?

:b

12
Skriv svar