Epic får inte släppa gratisbanor till Gears of War

Robot
Epic får inte släppa gratisbanor till Gears of War
Medlem
Epic får inte släppa gratisbanor till Gears of War

Förlåt att jag säger det men..

Mjölka mjölka mjölka


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Var väl ingen nyhet att MS är idioter ? Det ska bli så kul att se sen när Playstation Home kommer hoppas det sopar mattan med Live !

Medlem

Men nu blir jag förbannad varför skall de inte få släppa banor till sitt egna spel gratis, strange :S

Flakmonkey
Skrivet av jojon:

Men nu blir jag förbannad varför skall de inte få släppa banor till sitt egna spel gratis, strange :S

Microsoft är ju spelets utgivare... så de har väl något intresse får av det får man förmoda... skönt att det är Midway som ger ut Unreal Tournament III iaf

Medlem

Därför att MS är fattiga och kan inte dela med sig med den bandbredd som kommer behövas för att alla ska tanka dessa banor. Ni hör ju själva en av världens största företag kan inte ens bjussa på 4 banor. Och ändå betalar vi 600 kr per år för att vi använda deras piss. Nej nu vart jag så förbannad så jag funderar nästan på att säga upp skiten !

Medlem

Orkar faktiskt inte bry mig, sony är dåliga på sitt sätt och microsoft på sitt sätt.

Medlem

vilka j*vla f****r. bli så jäkla sne på sånt här...
Orka med microsoft asså.... skandal.

Medlem

Sony har inte gjort något dåligt gällande onlinedelen iaf.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Var väl ingen nyhet att MS är idioter ? Det ska bli så kul att se sen när Playstation Home kommer hoppas det sopar mattan med Live !

De vill tjäna pengar och de vet att folk kommer skaffa banorna vare sig de kostar eller inte. De kanske inte är de mest generösa men idioter är de då inte.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Skrivet av jojon:

Men nu blir jag förbannad varför skall de inte få släppa banor till sitt egna spel gratis, strange :S

Det är Microsofts spel.

Inaktiv

Tråkigt, det borde vara gratis.. De har väl pengar så att det räcker och blir över?

Medlem

Microsoft vill väl inte att gamers ska vänja sig vid att få saker gratis, de vill ju sälja stuff där.

Trist


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Äh. Dom kan släppa dom i smyg. Gör massa små updates och i dom så kommer banorna med. Helt utan att MS vet om det. >:)


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

dagens ord är: PINSAMT!


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

Snart måste vi väl börja betala för patchar med...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

men lol man betalar ju redan för live? :S

Medlem

fyfan vilka svin.. inte första gången heller som nåt företag vill släppa nåt gratis.. allt måste granskas alla priser osv av microsoft innan det komme upp på live.. jävla stasis fasoner.

Inaktiv

Sånt här jag blir riktigt förbannad på MS live av, inte konstigt att det alltid tar sån jävla tid innan saker kommer upp på live.
Speciellt när det gäller gears oxå de har ju tjänat multum med pengar på det spelet kan man väll vara lite juste.

Medlem

Precis har ju legat i topp hur länge som helst. Nae jag hoppas verkligen att Home till ps3 blir nice för då jäklar har de problem

Medlem

De ska Dö


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Riktigt illa och tråkigt. Hoppas Sony sätter press med dem så att Live åtminstone blir gratis.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Var väl ingen nyhet att MS är idioter ? Det ska bli så kul att se sen när Playstation Home kommer hoppas det sopar mattan med Live !

Det mesta kommer att kosta pengar även där om man vill ha lite extra. Tex en ny tröja till din gubbe eller lite möbler. Så inte lönt att tro att Sony ger bort allt gratis.

Medlem

Först betala ca 500-600kr för spelet, sen ytterligare 500kr för 12 månaders Live... och om utvecklarna vill vara schyssta mot community och försöka hålla igång det genom att ge ut saker gratis, ja då säger utgivaren stop. För man måste krama ur varenda krona ur spelarna. Inte för att det kostar mycket att hålla banorna eller att det är någon utvecklingskostnad, nej för de har ju redan gjort banorna.

Riktigt... riktigt kasst MS. Utgivare är ett nödvändigt ont i mina ögon.

Medlem

Jag tror att det kostar att lägga ut saker på live. Även om Epic säger att de vill ge bort det gratis så betyder det inte att det är MS fel utan att om Epic vill ge bort det gratis får de betala den kostnad det kostar. Så jag tror inte det är hela sanningen. FZ ger inte bort filer gratis utan de får pengar via reklam och sponsorer.

Medlem

Äsch, det är bara att betala och ha roligt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dom kan ju glömma att jag kommer köpa banorna iaf. Jag tror att jag inte har laddat ner en enda mappack som kostat

Medlem
Skrivet av mill:

Riktigt illa och tråkigt. Hoppas Sony sätter press med dem så att Live åtminstone blir gratis.

Sony använder inte Live så jag tror inte de kan pressa dem.

Medlem
Skrivet av mazk0:

Jag tror att det kostar att lägga ut saker på live. Även om Epic säger att de vill ge bort det gratis så betyder det inte att det är MS fel utan att om Epic vill ge bort det gratis får de betala den kostnad det kostar. Så jag tror inte det är hela sanningen. FZ ger inte bort filer gratis utan de får pengar via reklam och sponsorer.

Jo, fast det finns en hel del reklam på Live också. Har du inte märkt de där "Spel X är ute nu!"?

12
Skriv svar