Battlefield: Bad Company plåtat

Robot
Medlem
Battlefield: Bad Company plåtat

Är ansiktena in-game så måste jag ju nästan äta upp min hatt.. närapå Crysis-kvalle på dem.

Medlem

Näe jag tror ansiktena är från in-game motor, fast från nån mellansekvens. Ingame bilder är nog bara dem där man ser dem håller i vapnet(som i FPS spel). Men snyggt hur som helst, längtar.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Varför skulle inte ett spel som kommer ut nästa år klara det som Crysis gör?

Medlem

Men om det är in engine så kan jag ju lova att du får se de där ansiktena när du spelar.

Medlem

lär bli kul detta spel...
kommer det till pc också eller hur är det?

kommer det ett nytt till pc med samma grafikmotor kanske?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

PS3 & 360 endast so far. Tur att jag har mitt 360 <3

Medlem

Ser väldigt bra ut, mysig atmosfär.

Medlem

ska ha detta till 360n!

det står att det kommer till pc också enligt fz

Medlem

Hoppas det blir det bästa BF spelet sen 1942


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Förbannat vackert... Säkert 360-köp.

Hoppas bara det är roligt också.

(till skillnad från de senaste bf-spelen...)

Medlem

Va fan skulle bilderna vara tagna från PS3? Var inga snygga bilder, kantiga saker, i alla fall de fem bilder längst ner på sidan. Är kanske tagna från en tidig version. Hoopas det, inte betalar man väl 6500+ för sådan grafik som tom mitt 9800 XT klarar av...:\


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Va fan skulle bilderna vara tagna från PS3? Var inga snygga bilder, kantiga saker, i alla fall de fem bilder längst ner på sidan. Är kanske tagna från en tidig version. Hoopas det, inte betalar man väl 6500+ för sådan grafik som tom mitt 9800 XT klarar av...:\

Jag är rätt säker på att din dator INTE skulle klara det där spelet nej.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Vart inte så där super imponerad av ingame bilderna igentligen. Men kan man spränga saker i bitar osv på ett hyffsat realistiskt sätt så spelar det inte så stor roll... Undrar om man kan få hus att falla ihop efter att man skjuter bort ett par bärande väggar? Förmodligen inte dock..


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag tror spelet är riktigt fint, men jag hoppas framförallt på bra gameplay!

Medlem

Gamla bilder. Snyggt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag tor det här spelet bara kommer till x-360/ps3 har för mig att jag läste det


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

ser nice ut
!!!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Ser nice ut!
Kommer vi pc spelare oxå få spela de?

Flakmonkey
Skrivet av Gr@mse:

Ser nice ut!
Kommer vi pc spelare oxå få spela de?

Självklart har det ryktats om det, men det är i dagsläget bara bekräftat till PS3 och Xbox 360

Inaktiv

Okej. Bara å vänta å se då!

Medlem

Detta spel ser ut att bli kiiing hoppas bara inte EA förstör detta också med alla buggar.

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Va fan skulle bilderna vara tagna från PS3? Var inga snygga bilder, kantiga saker, i alla fall de fem bilder längst ner på sidan. Är kanske tagna från en tidig version. Hoopas det, inte betalar man väl 6500+ för sådan grafik som tom mitt 9800 XT klarar av...:\

my god....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Klart det kommer till PC, får bara vänta nått år extra eller så. EA vill håva in pengar, och om de har möjlighet att mjölka pengar av en titel på en annan marknad så kommer de absolut göra det. GTA3 och framåt skulle ju inte heller komma på PC, ej heller Halo, som var flaggskeppet för Xbox. Förmodligen är de rädda för att spelet ska piratkopieras vid release om det släpps på PC samtidigt. BC sägs ju dessutom ha genomarbetat singleplayer, vilket gör att det kan vara lönt att pirata, vilket tidigare battlefield-titlar ej hade.

Det är min teori ivf.
Håll ut, njut av Crysis sålänge.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av N3m35i5:

Va fan skulle bilderna vara tagna från PS3? Var inga snygga bilder, kantiga saker, i alla fall de fem bilder längst ner på sidan. Är kanske tagna från en tidig version. Hoopas det, inte betalar man väl 6500+ för sådan grafik som tom mitt 9800 XT klarar av...:\

Jag är rätt säker på att din dator INTE skulle klara det där spelet nej.

Konstigt antagande, varför skulle en dator inte göra det?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Flakmonkey
Skrivet av Hipshot:

Konstigt antagande, varför skulle en dator inte göra det?

Nu var det ju inte vilken dator som helst, utan en med ett 9800xt... å då kan det väl bli lite svettigt ändå?

Medlem

Samma gråa dystra atmosfär som BF2... Det är så fult! Spelet behöver mer ljus!

Medlem
Skrivet av FoxeN:

Samma gråa dystra atmosfär som BF2... Det är så fult! Spelet behöver mer ljus!

Krig är fult!

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Hipshot:

Konstigt antagande, varför skulle en dator inte göra det?

Nu var det ju inte vilken dator som helst, utan en med ett 9800xt... å då kan det väl bli lite svettigt ändå?

Blev lite fel där, jag var nog trött då jag citerade det...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar