Left 4 Dead förglott

Robot
Medlem
Left 4 Dead förglott

Längtar ruskigt mycket efter det här spelet!

Önskar bara att dom släpper lite mer filmsnuttar från spelet. Teasern som finns visar inte mycket.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Längtar ruskigt mycket efter det här spelet!

Önskar bara att dom släpper lite mer filmsnuttar från spelet. Teasern som finns visar inte mycket.

true true, fast å andra sidan så vill man inte se för mycket heller, man blir oftast missnöjd

Medlem

Förmodligen kul i 1 timme sen är det bara samma om och om igen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Night Hawk tja det kan ju vara spelare som styr zombies med vilket gör att det kan ändra sig ganska mycket från gång till gång


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Vill ha <punk slut>.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

väntar med spänning!

Medlem

Ser ut att kunna va kul o spela me kompisar

Medlem

Kan aldrig finnas förmånga Zombi slaktar spel

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Kan aldrig finnas förmånga Zombi slaktar spel

Det kan det visst, men när man slaktar människostyrda zombies så är det en helt annan sak (får vi hoppas)!

/ LordDaimos

Medlem

Sett fram emot detta spelet en tid nu, hoppas verkligen det lever upp till mina "realistiska förväntingar".
När man tröttnat på att spela coop mot zombies kan man ju alltid äta upp polarna som zombie istället


signatur

Retro.

Inaktiv

kan nog bli något det här.

Medlem

konstigt att ha en sådan kass film som förebild Får ju hoppas att spelet blir bättre än vad filmen var.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Vill ha!!

Sen om det blir lika bra på PC (eller tvärtom) som på X-Box 360 (som denna preview kikar på) ska jag låta vara osagt...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Dock kräver ju nästan Coop spel en stadig ström av custom maps för att hålla i längden gör ju att Xbox versionen tappar rätt mycket i mina ögon.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Vem vet, kanske de lägger in mappacks med jämna mellanrum?.
Hmm skulle allt vilja ha en LCD-TV så man kan köpa ett xbox360 med glatt humör.
Detta spel skulle jag dock spela med mus och tangenter.


signatur

Retro.

1
Skriv svar