Deus Ex-serien på Steam

Medlem
Deus Ex-serien på Steam

Nice, ettan är fortfarande spelbart, legend som det är.

Inaktiv
Citat:

$19.95 $17.95

Snyggt att de försöker få folk att tro att de säljer spel billigt - det kostar fortfarande nästan hälften så mycket i butik efter prissänkningen.

Flakmonkey

Tänk om de istället släppte originalutgåvan på nytt att köpa i butik... då hade jag lätt slagit till... man vill ju ha lådan med manual å hela kitet

Medlem
Skrivet av Natsuko:

Nice, ettan är fortfarande spelbart, legend som det är.

Inte bara spelbart. Det är fortfarande världens bästa spel, alla kategorier.

Inaktiv

Älskar ettan.Tvåan var helt okej. Men inget kan mäta sig med det mästerliga Deus Ex!

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Tänk om de istället släppte originalutgåvan på nytt att köpa i butik... då hade jag lätt slagit till... man vill ju ha lådan med manual å hela kitet

jag med, usch för steam blä

Medlem

Deus Ex måste väl varit ett av de sista spelen som släpptes i stor låda? Jag hann få tag på ett exemplar men kort därefter fanns det bara i små larviga dvd-fodral.

Medlem

ähhh finns väl ingen anledning med stor låda idag. Görs ju ändå inga manualer ala Microprose.

Medlem

Köpte första Deus Ex förra året för 49kr på ONOFF, en present till en kompis då jag har orginalboxen då jag köpte det samma vecka det släpptes här augusti 2000.

Medlem

Ettan är en klassiker, men tvåan är ju katastrofalt dåligt

Medlem

Stor låda for teh win! Tyvärr har jag bara dvd-fodralet. ... inte för att spelet blir sämre för det.

Enda sättet att få stora lådor till sina spel idag är att köpa samlarutgåvor.

Medlem

Tillverkade mitt eget dvd-omslag. Inte lika snyggt, men det funkar.

Medlem

Tvåan var ju inte direkt kasst men problemet var ju att ettan är en av de bästa spel som släppts. Det hade så skön känsla..

Heh, jag saknar till och med motorn. Den Unrealmotorn kändes smidig att spela i.

1
Skriv svar