Premiärfilmat: Grand Theft Auto 4

Medlem

Jag var ju tvungen att ta lite skärmdumpar från trailern. GetALife är numera min bakgrundsbild... synd bara att VLC inte pallar av att köra 720p versionen av filmen... Har ju ingen MS Media Player i den här N versionen av Windows...

Inaktiv

Skönt Koyaanisqatsi-stuk på mittbiten där, och allmänt snygg grafik. Kan nog bli jäkligt bra det här... Undrar om det blir nån multiplayer? Typ coop eller deathmatch och så som i gamla GTA-spelen, det var ju ruggigt roligt att köra Tag i GTA2

Medlem

Väldigt intetsägande teaser, men snygg grafik. Blir intressant att se vad spelet egentligen handlar om, och hur man spelar det. Förhoppningsvis känner Rockstar att de måste innovera sin genre lite så de lägger in lite nytt, men fortfarande stannar inom grundkonceptet.

Spännande att få lite information om spelet de kommande månaderna fram till release

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Jag var ju tvungen att ta lite skärmdumpar från trailern. GetALife är numera min bakgrundsbild... synd bara att VLC inte pallar av att köra 720p versionen av filmen... Har ju ingen MS Media Player i den här N versionen av Windows...

Jaså, det var du som köpte den enda kopian av N-versionen dom har sålt?

Medlem

Gäsp. Vice city var riktigt bra. San Andreas var ett steg åt fel håll.
Misstänker dom fortsätter med att utveckla MTV inslagen i detta spel

Medlem

Det kommer inte till PC överhuvud eller?

Medlem

lol, gta2-trailern var ju så jävla mycket coolare än detta pinsamma rappe.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Flakmonkey
Skrivet av Pooslice:

Det kommer inte till PC överhuvud eller?

Det vet man ju aldrig, men det är inte bekräftat till PC

Medlem
Skrivet av Jee:

Gillar grafiken. Lite mörkare stil.
Hoppas det kommer lite mer info och kanske ett ungefärligt release datum!

releasedatum är redan satt: den 19:e oktober


signatur

Bengebolle

Inaktiv

på tal om GTA2 trailern, nån som vet var man kan titta på den i bra kvalla? INTE YouTube

(menar GTA2-filmen som är typ 8 min)

Medlem

Hoppas de blir en trilogi igen xD

Medlem

Wunderbar grafik! Som sagt, lite tunt med info - men DAMN vad jag längtar!

Medlem

Mycket bra trailer, perfekt pacing och infoutlämning för att alla skall börja spinna i 110.

Medlem

som många nojsar om, "köp ps3 du får en blu-ray".. faller mig inte i smaken, kvaliten ps3 spelarn ger mig på film duger inte för mig. ska man ha blu-ray spelare ska det va kanon bild som det hör till.. spelarn i ps3an e billig..

till tråden: jävligt läckert, hoppas bilarnas fysik är härlig. älskade offroad polisbilarna i san andreas.. gunga o sladda gött
int super realistisk men rolig. lätt att bilarna blir asstela på konsoler..

Inaktiv

Varför hypar folk det här?
Samma skit man spelat i GTA:III, GTA:VC, GTA:SA, GTA: LC Stories och GTA:VC stories med bättre grafik.

Medlem
Skrivet av En Spik:

Varför hypar folk det här?
Samma skit man spelat i GTA:III, GTA:VC, GTA:SA, GTA: LC Stories och GTA:VC stories med bättre grafik.

För att "skiten" i de tidigare GTA-spelen var extremt roligt och bra

Inaktiv
Skrivet av Mysli:
Skrivet av En Spik:

Varför hypar folk det här?
Samma skit man spelat i GTA:III, GTA:VC, GTA:SA, GTA: LC Stories och GTA:VC stories med bättre grafik.

För att "skiten" i de tidigare GTA-spelen var extremt roligt och bra

Om extremt roligt och bra betyder extremt dåligt och onödigt håller jag med.
Rockstar är fantasilösa och tråkiga.
Tjäna pengar på spel som inte ens förtjänar att köpas, peh, ungar.

Medlem
Skrivet av En Spik:
Skrivet av Mysli:
Skrivet av En Spik:

Varför hypar folk det här?
Samma skit man spelat i GTA:III, GTA:VC, GTA:SA, GTA: LC Stories och GTA:VC stories med bättre grafik.

För att "skiten" i de tidigare GTA-spelen var extremt roligt och bra

Om extremt roligt och bra betyder extremt dåligt och onödigt håller jag med.
Rockstar är fantasilösa och tråkiga.
Tjäna pengar på spel som inte ens förtjänar att köpas, peh, ungar.

Då förstår jag inte ens varför du försöker, spel är till för att spelas i alla sorter. Gillar du inte spelet visst, men att kalla andra för ungar och sådan skit är rätt barnsligt.

Håll dig till spelen du gillar, så gör vi det också.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av En Spik:
Skrivet av Mysli:
Skrivet av En Spik:

Varför hypar folk det här?
Samma skit man spelat i GTA:III, GTA:VC, GTA:SA, GTA: LC Stories och GTA:VC stories med bättre grafik.

För att "skiten" i de tidigare GTA-spelen var extremt roligt och bra

Om extremt roligt och bra betyder extremt dåligt och onödigt håller jag med.
Rockstar är fantasilösa och tråkiga.
Tjäna pengar på spel som inte ens förtjänar att köpas, peh, ungar.

Då förstår jag inte ens varför du försöker, spel är till för att spelas i alla sorter. Gillar du inte spelet visst, men att kalla andra för ungar och sådan skit är rätt barnsligt.

Håll dig till spelen du gillar, så gör vi det också.

mata inte trollen

Medlem

det är som att klaga på kompisens flickvän. "varför valde du hon när hon där är snyggare o har mer fantasi i sängen".. get real!! peoples have diffrent tast! thats an fact...

jag stör mig på folk som stör sig på att andra inte har samma smak som de själva.. "det ska va som jag tycker annars börjar jag gråta o gå till mamma".. buhu..

orka...... se nu sjönk jag lika lågt...

Medlem

Ser mycket ut som Glacier engine, den som används i
bl.a Hitman: Contracts. Men men
Tycker det ser väldigt nice ut, längtar...

Edit: en spik, gtfo plx...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

KoP
Medlem

Står “Visit Vice City for $300” på en billboard i trailern. Kan det månne betyda att man kan ta en trip ditt?

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av AgamemnoN:

Härligt..
Och kul att vara en ryss också, verkar va en känslokall snubbe..

jo, men han ser ändå ut att vara sympatisk, berättar om människosmuggling och sånt, verkar vara en reko kille :D!

Tjah, vet inte om jag skulle säga att han verkar sympatisk eller reko, säkert en kille som får saker fixade dock
Men han verkar helt klart missnöjd med sitt liv och han drar till NY, eller Liberty City för att få en nystart..
Men misstänker att han kommer att göra vad som krävs, olagligt eller ej, för att få hans nya liv..
Och tur är det, va tråkigt det skulle bli annars

edit: Tack för den där länken felgard, kul läsning
"Setting Grand Theft Auto in the safest big city in America would be like setting Halo in Disneyland."
Vilket underbart citat..
"And outraged political leaders say the rampant brutality of the game, Grand Theft Auto IV, has little in common with reality." duuuh...

Medlem

Redan bokat GTA 4 plus några andra stora spel till PS3
GTA 4
Brothers In Arms: Hell's highway
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
lätt de största spelen!

Skriv svar