Bioshock filmat

Inaktiv
Bioshock filmat

Plötsligt inser jag hur bekväm er flashfilmsfunktion är ;).

Medlem

visst kan den vara bekväm men jag föredrar kvalité vilket man får av att tanka hem filmerna ist


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Läskigt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Flashfilm åt folket!


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Tycker det räcker med filmer nu...Känns som det kommer ny film varannan vecka..snart har man ju sett halva spelet! Släpp spelet istället...

Medlem

eller så ger det bara förhoppningar av att spelet är så förbenat gigantiskt så det gör inget om dom släpper så många filmer

Drömma, låt mig fortsätta göra det!
Detta spelet får bara inte floppa


signatur

Nämen!

Antikvitet

På grund av strul med ljudcodecen i filmerna har vi inte kunnat konvertera dem till flashvideo, och därför utgår flashspelaren den här gången.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

neej, jag som letade efter flashvideon. trodde nästan jag var blind eller liknande.

nu måste man vänta med nerladdningen

Flakmonkey

Nu så ska det finnas flashversioner .)

Shit... kommer man våga spela det där?

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Nu så ska det finnas flashversioner .)

Tackar! Laddade ner den första i alla fall... det här spelet verkar i alla fall innehålla en hel del trevlig retrodesign, men jag undrar hur intressant det egentligen blir att spela.

Medlem

reklamen laggar sönder flashspelaren i firefox >_>


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

reklamen laggar sönder flashspelaren i firefox >_>

..Vissa har ju inte insett att det finns Tillägg till FF.

Medlem

Verkar va fett läskigt. Stalker skrämde livet ur mig härom dagen. Första gången jag blivigt rädd på riktigt av ett spel. Får se om man vågar lira detta. Verkar onekligen fett som fan.

Shit lyssna på mig, 20åring som e rädd för datorspel. gzuz


signatur

I'm the best around...

1
Skriv svar