Nya filmer från Crysis

Medlem

som borat sku sagt.. WAAWAWIIWAA, NIIIIIIIICE, give me five!..

men är det bara jag som tycker att han som förklara inte va allt bra på det, störde mig på han hehe..

Medlem

Ja herregud....hur snyggt som helst ! Tror inte PS3 och Xbox 360 kan prestera sånt där på ett bra tag iaf ! Riktigt coolt !

Inaktiv
Skrivet av Elit-mannen:

Ja herregud....hur snyggt som helst ! Tror inte PS3 och Xbox 360 kan prestera sånt där på ett bra tag iaf ! Riktigt coolt !

Sant men Ps4 och Xbox720 lär blir bra mycket bättre än det där

Medlem

kommer nog bli en hit det här , fan va skojj i multiplayer wiho snygg graffe ftw

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Elit-mannen:

Sant men Ps4 och Xbox720 lär blir bra mycket bättre än det där

lol , ja xbox 1024 sen då kommer äga allt xD

Medlem

det finns nog mer kraft i de där maskinerna än vad vi har sett hittils. men det blir nog inte lika snyggt som i crysis förräns dom... portar crysis

Medlem

Värsta raketforskarna på crytek ser ju otroligt grymt ut

Medlem

Synd att man sitter med en Xbox 360 och en Amd xp 2000+ dator Geforce2 vettu haha!

Hoppas det kommer ett Crysis till Xbox 360 som är lite mindre avancerat ... För jag skulle göra vad som helst för att få lira när en sån där bomb exploderar ! vilken jävla tryckvåg !

Medlem

Helt fantastiskt! Vilken grafik - vilken miljö - vilken editor!

Som jag skrev för ett tag sen - Crysis kommer att revolutionera PC-spelen.

Inaktiv

Någon mer än jag som har ett väldigt skrovligt ljud i den här trailern?

Medlem

Någon mer än jag som tycker "Segas" alltid inleder sina inlägg med "Någon mer än jag..."

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

De har lagt upp en HD-upplöst version av Techdemot nu på www.crysis-online.com
dock fortfarande Offscreen-filmat men det ser mkt bättre ut

signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

b0ne, det där var ett ganska meningslöst inlägg. Min fråga gällde alla och möjligtvis mina föregående frågor också. Om frågan inte är ställd direkt till dig kan du väl ignorera den? Så jävla korkad attityd vissa har.

Inaktiv

Detta ser riktigt nice utt..Ska lätt spela detta när det kommer

Inaktiv

Hah, de här måste jag bara se. Ni grabbar brukar bara jävligt kräsna

12
Skriv svar