Nya Nvidia-drivrutiner för Vista

Robot
Medlem
Nya Nvidia-drivrutiner för Vista

Min fråga då är varför ni inte postade nåt om ATI's catalyst 7.1 till vista som jag tipsade om samma dag som de kom (29de Jan)?

Redaktör

För att även vackra fåglar skiter (vi missade det). Uppdaterade nyheten, tack för påminnelsen.


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

För att även vackra fåglar skiter (vi missade det). Uppdaterade nyheten, tack för påminnelsen.

Att sen Nvidia har släppt det första DX10 demot verkade ni också missa trots att jag tipsade om det.
http://www.nzone.com/object/nzone_cascades_home.html


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

De är inte så lätt för alla att komma ihåg allt.
Dom skriver ju när dom har tid, eller?

Medlem

Även dom bästa kan fela


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Lungt FZ! Men gör det INTE igen!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

haha även vackra fåglar skiter, den har jag inte hört innan

o vi vet nog allihopa att ni precis som vi inser att ati suger o dissar att rapportera om just ati....

skojar bara

Medlem

sweet hem och testa sen då

Medlem

Bah, jag har för länge sedan slutat att skicka nyhetstips då de ändå skiter eller glömmer bort 95% av nyheterna man skickar in.

De som ändå blir publicerade, tar oftast nån vecka extra och då utan referens, så man undrar om det som skickas in försvinner i ett svart hål eller en mailadress som aldrig kollas av.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Redaktör

Låter som en lättare överdrift, det där... Vi tar upp och tackar för nyhetstips. Om så inte sker kan skälet vara ett av följande:

- Vi hittar nyheten själva först
- Antalet tipsare är väldigt många
- Vi tycker inte tipset är tillräckligt intressant

Vi är djupt tacksamma för alla tips vi får in, bra som dåliga, då de underlättar vårt arbete. Men - att man tipsar innebär inte per automatik att det blir nyhet av det hela; vi bestämmer vad vi vill publicera och inte. Ibland (som i detta fall) missar vi ett tips, men det hör till undantagen. Och att vi väntar flera veckor innan vi gör nyhet av det är helt enkelt inte sant.


signatur
Medlem

Jag tipsar ibland, och faktiskt ibland så står det tipstack till struggle! WOW!.

Fz, Ni sköter er bra, jävligt bra om jag får säga så...


signatur

Nämen!

1
Skriv svar