Europa Universalis III-demo på onsdag

Robot
Medlem
Europa Universalis III-demo på onsdag

Yay!


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Det gillar vi.

Inaktiv

Vill ha NU! Synd bara att det är så förbannat fult. 2D for teh win!!

Medlem

Det här kommer bli kul hoppas jag!

Inaktiv

fan det e ju hundra gånger snyggare i 2d. annars verkar det helt ok

Medlem

Heh! Äntligen!

Inaktiv

Funderar starkt på att säga upp mig lägligt till EU3-releasen...

Inaktiv

Vilka nationer är era favoriter? Själv spelar jag ALLTID England eller Frankrike...

Medlem

Sverige är svinkul. Landkrigsföring för hela slanten. De stora kolonial nationerna har jag aldrig tyckt varit så roliga.

Medlem

Att försöka få Bysans att överleva långt förbi sitt historiska bästföredatum minns jag som riktigt givande i EU2.

Medlem

Självklart måste man ha SVERIGE som ett av favvoländerna, något annat vore fel!

Inaktiv

Frankrike, England och Sverige? Fy faen vad tråkigt ärligt talat. Ni vet att ni kan högerklicka på nationerna för att välja bland alla hundratals va?

Bysans var kul i EU2 (särskilt med alla events i AGC-EEP), men blir nog mycket svårare i EU3. Konstantinopel har redan fallit till turkarna, men jag tror Morea och Trebizond finns. Krossa hela det extremt mäktiga Osmanska riket och ta tillbaka huvudstaden med ett pytterike lär ju inte vara helt enkelt.

Medlem

Äntligen

Favvolandet framför andra är ju lätt england. Men även osmanska riket och sverige är kul.

Inaktiv

Äh! England är ballast om man vill bygga ett kolonialimperium, Frankrike om man vill spegla sig i solglansen samtidigt som man krigar med sin ständige arvfiende Österrike...

Sverige är tråkigt, främst för att man har så ont om kulor hela tiden. Ryssland och Preussen är två andra favoriter!

Hegemon for teh win.

1
Skriv svar