Hdmi och större hårddisk på ny Xbox 360?

Inaktiv

Att den ska ha inbyggd HD-DVD har ju MS sagt inte kommer hända. Det ska vara ett tillägg, endast för film.

Inaktiv

Vad innebär HDMI?

Medlem
Skrivet av Hesselheim91:

Vad innebär HDMI?

High-Definition Multimedia Interface


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Inaktiv

Vilket korkat önsketänkade att tro att MS skulle erbjuda rabatter...dom går ju redan minus på varje maskin. Se på Sony och alla uppdateringar av PS2:an. Inte erbjuder dom några rabatter...

Medlem

Det är inget fel på den gamla, so what! och med linux i antågande så varför byta?

Alla med lite hårdvaruskillz kan både tysta och kyla sin box bättre än den nya MS boxen, föutom cpuerna som är hardwired!

Skall dom ändå försöka labba ihop nått nytt, så dynga i Core 2 duo för FAN, då har ni svala PS3 killers som blåser konken till månen!

/s


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

En core 2 duo prolle skulle vara en nedgradering mot nuvarande prolle i boxen.

Medlem

En annan fråga är ju hur många av er har en tv med stöd för 1080p?
Dom flesta idag har ju ändå bara 720p tv s...
Visst det är kanske mer tillfredställande att köra signalen med en riktig HDMI kabel men mig stör inte detta så mycket i varje fall.
Däremot om det hade kommit en med HD DVD är det ju lite surare för oss med dagens 360. Men då är det i mina ögon ändå en helt annan konsoll om den skulle ha stöd för spel i det formatet.

Flakmonkey
Skrivet av Boohannes:

En annan fråga är ju hur många av er har en tv med stöd för 1080p?
Dom flesta idag har ju ändå bara 720p tv s...
Visst det är kanske mer tillfredställande att köra signalen med en riktig HDMI kabel men mig stör inte detta så mycket i varje fall.
Däremot om det hade kommit en med HD DVD är det ju lite surare för oss med dagens 360. Men då är det i mina ögon ändå en helt annan konsoll om den skulle ha stöd för spel i det formatet.

Idag är det inte alltför många som har en TV som klarar av 1080p men man får ju tänka på att 360 ska hålla i en tre år till och alltmer kommer nog få tillgång till en 1080p-TV

12
Skriv svar