Spela Suduko, stöd Natural Selection 2

Robot
Spela Suduko, stöd Natural Selection 2
Medlem
Spela Suduko, stöd Natural Selection 2

Hjärngympa + Finansiering av NS2...

*Köper*

Medlem

Synd att det inte är ett bra spel. Testade demot och tröttnade efter några få minuter. Finns betydlig bättre Sudoku spel som är helt gratis på nätet.

lol mod till Sudoku nu har jag sett allt! Dessutom om man måste betala för en mod så är det ingen mod alls utan ett spel.


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

lol mod till Sudoku nu har jag sett allt! Dessutom om man måste betala för en mod så är det ingen mod alls utan ett spel.

De tjänar ett antal stålar per sålt spel. Personer som donerar 9 dollar istället får ju inget i gengäld?

Inaktiv

Man kan ju donera om man hellre vill det: http://www.unknownworlds.com/ns/?action=donations

Minst 20 dollar.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

lol mod till Sudoku nu har jag sett allt! Dessutom om man måste betala för en mod så är det ingen mod alls utan ett spel.

Det här är bara så extremt fel att jag knappt vet var jag ska börja.

1. Det är inte en mod till sudoku. Det är ett sudoku-spel. Vad sjutton skulle en "mod till sudoku" innebära?
2. Ordet mod har ingenting med priset att göra utan betyder bara att det är en modifikation av ett befintligt spel
3. NS2 är inte ens en mod utan en uppföljare till en mod
4. Nyheten handlar om att man kan köpa ett sudoko-spel från skaparna av NS så att dom får råd att utveckla uppföljaren

Om du inte lär dig läsa/tänka bättre så beordrar jag dig till omedelbar kastrering för att rädda mänskligheten

Medlem

Jower for president!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Jower:
Skrivet av dofilusåkaffe:

lol mod till Sudoku nu har jag sett allt! Dessutom om man måste betala för en mod så är det ingen mod alls utan ett spel.

Det här är bara så extremt fel att jag knappt vet var jag ska börja.

1. Det är inte en mod till sudoku. Det är ett sudoku-spel. Vad sjutton skulle en "mod till sudoku" innebära?
2. Ordet mod har ingenting med priset att göra utan betyder bara att det är en modifikation av ett befintligt spel
3. NS2 är inte ens en mod utan en uppföljare till en mod
4. Nyheten handlar om att man kan köpa ett sudoko-spel från skaparna av NS så att dom får råd att utveckla uppföljaren

Om du inte lär dig läsa/tänka bättre så beordrar jag dig till omedelbar kastrering för att rädda mänskligheten

my words exactly...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Skrivet av Jower:
Skrivet av dofilusåkaffe:

lol mod till Sudoku nu har jag sett allt! Dessutom om man måste betala för en mod så är det ingen mod alls utan ett spel.

Det här är bara så extremt fel att jag knappt vet var jag ska börja.

1. Det är inte en mod till sudoku. Det är ett sudoku-spel. Vad sjutton skulle en "mod till sudoku" innebära?
2. Ordet mod har ingenting med priset att göra utan betyder bara att det är en modifikation av ett befintligt spel
3. NS2 är inte ens en mod utan en uppföljare till en mod
4. Nyheten handlar om att man kan köpa ett sudoko-spel från skaparna av NS så att dom får råd att utveckla uppföljaren

Om du inte lär dig läsa/tänka bättre så beordrar jag dig till omedelbar kastrering för att rädda mänskligheten

Hmm ser nu att det var för att "finansiera" en mod!
Det var rätt sent när jag läste det efter jobbet. Men Jag betackar mig för din kommentar citerad ovan.
Jag beordrar dig till omedelbar kastrering så Sverige slipper arga små psykopat barn som du i framtiden!
Förstår du nu? :\:down:


signatur
Inaktiv

Nej Sudoku spelet är inte till för att finansiera en mod utan för NS2 vilket inte är en mod.

1
Skriv svar