Team Fortress 2 förglott

Robot
Medlem
Team Fortress 2 förglott

Man kan ju inte annat än att älska den underbara grafiska stilen, så klockrent och snyggt!

/ LordDasimos

Medlem

håller med, men detta spel kommer nog inte att slå så bra i sverige när alla verkar bara bry sig om cs 1.6


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

Det är ju så vackert, och vilka minnen det väcker från gamla q1-tiden då man började lira på allvar och dessutom hänga här på fz .... många år har gått sedan dess =D

Medlem

Team Fortress 2 känns verkligen nytt och fräscht!
Speciellt som det har pratats om det sen i januari -99
Om det hade kommit då så kanske det hade varit nåt att ha men nu känns det mer som ett skämt!
http://pc.ign.com/articles/131/131640p1.html

Medlem

Kan bara hålla med ^, den grafiska delen är verkligen underhållande och vacker.

Medlem
Skrivet av arsonist:

Team Fortress 2 känns verkligen nytt och fräscht!
Speciellt som det har pratats om det sen i januari -99
Om det hade kommit då så kanske det hade varit nåt att ha men nu känns det mer som ett skämt!
http://pc.ign.com/articles/131/131640p1.html

Verkar som du snarare är kvar i januari 99. Det är inte samma spel längre, hadde de släppt det som pratades om då hadde du kanske haft rätt. Men nu är det Team Fortress vi får och inte nått skumt militär spel som inte har med namnet att göra. Så du kanske ska ta och komma ur garderoben och titta på bilder och filmer från då och nu och se vad som har hänt.

Teamfortress2 Brotherhood of Steel eller vad det hette är INTE nuvarande Team Fortress 2


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tycker det ser nice ut, längtar

Medlem
Skrivet av Urban_krull:

håller med, men detta spel kommer nog inte att slå så bra i sverige när alla verkar bara bry sig om cs 1.6

Kanske skulle utvidga din vänkrets med personer över 14 år?
Men det här är nog inte direkt en konkurrent om CS marknad. Men några tusen spelare ska det nog kunna få iaf.

Medlem
Skrivet av Jower:
Skrivet av Urban_krull:

håller med, men detta spel kommer nog inte att slå så bra i sverige när alla verkar bara bry sig om cs 1.6

Kanske skulle utvidga din vänkrets med personer över 14 år?
Men det här är nog inte direkt en konkurrent om CS marknad. Men några tusen spelare ska det nog kunna få iaf.

sad but true men det är bara några få som vågar bryta sig i från cs bär jag bor


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Synd att de inte körde på den första versionen av TF2 som visades upp 99, såg väldigt roligt ut då :(.


signatur
Medlem

Tycker att den nya variant är grymt snygg och ser ut att bli mycket skoj. Men som gullefjun sa, vore kul att ha testat det dom egentligen planerade från början. Kommer ihåg alla fansidor från 99 (som dog ut efter tiden gick såklart). Min brorsa var helt fast på det. Klart, det var jag med, TF till HL gick varmt på min burk.

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Synd att de inte körde på den första versionen av TF2 som visades upp 99, såg väldigt roligt ut då :(.

Såg asfräckt ut då. Men nu har dom flesta idéerna i det gjorts i andra spel så då känns det väldigt meningslöst att släppa det så. Dessutom är det nya så otroligt mycket mer TF över. Det dom visade upp 99 var ju ett coolt spel men hade egentligen inte så mycket mer än namnet gemensamt med ettan.

Medlem

Team Fortress 2 från -99 är ju i grund och botten Battlefield om jag inte minns helt fel. Jag längtar som fan efter detta iaf då TF till QW var det första spel jag lirade online och fastnade för.

1
Skriv svar