Speltoppen september och vecka 40

Robot
Speltoppen september och vecka 40
Medlem
Speltoppen september och vecka 40

YAY, company of heroes!

Medlem

Ooooooh "Glitter & Glamour" :crazy:


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:

Ooooooh "Glitter & Glamour" :crazy:

Haha. Passande smiley.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Flakmonkey

Uhm... helt plötsligt försvann WoW från listan... kan det ha att göra med att de inte räknar med såna här kort med speltid som man kan köpa?

För övrigt så tror jag aldrig jag sett en topplista med så många TV-spel... svenska listan brukar ju alltid vara dominerad av PC-spel... har manual börjat mäta på något annat sätt? Andra butiker?

Inaktiv

PC gamers kanske handlar mer över nätet via Steam, EA Downloader och webhallen downloads?

Flakmonkey

jo men har alla börjat använda det den senaste veckan bara? tycker ändå det känns konstigt att det bara händer helt plötsligt, var ju inte många månader sen alla 10 platser på multiplattformstoppen ockuperades av PC-spel

Medlem
Skrivet av w4rhog:

Ooooooh "Glitter & Glamour" :crazy:

Fasen, fick mig ett gott skratt där


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Uhm... helt plötsligt försvann WoW från listan... kan det ha att göra med att de inte räknar med såna här kort med speltid som man kan köpa?

Tja, för eller senare måste det ju hända - men personligen tycker jag det vore fel om dom nu använde timecards till toplistan..då borde alla andra mmorpg också räknas in även om dom tar visa.

Men yes, underligt att WoW försvann...den har väl legat etta sen den släpptes? Kan inte erminnas att jag sett den på 2:e till 9:e plats åtminstone..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Varit lite slött med Must-buy-Pcgame denna veckan kan vara orsaken.
Sedan kanske WoW fanatikerna väntar på brinnande kors-i-taket.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Underbart att se Company Of Heroes på topplistan. Sjukt bra spel, köpte vid releasen. Står fint i bokhyllan och glänser.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Underbart att se Company Of Heroes på topplistan. Sjukt bra spel, köpte vid releasen. Står fint i bokhyllan och glänser.

Riktigt bra spel ja, tycker samma sak om CoH (Kommande patchen ser bara så jävla nice ut!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av redmac:

Underbart att se Company Of Heroes på topplistan. Sjukt bra spel, köpte vid releasen. Står fint i bokhyllan och glänser.

Riktigt bra spel ja, tycker samma sak om CoH (Kommande patchen ser bara så jävla nice ut!)

Vad händer i kommande patchen då?

Medlem
Skrivet av chains:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av redmac:

Underbart att se Company Of Heroes på topplistan. Sjukt bra spel, köpte vid releasen. Står fint i bokhyllan och glänser.

Riktigt bra spel ja, tycker samma sak om CoH (Kommande patchen ser bara så jävla nice ut!)

Vad händer i kommande patchen då?

Ah, menade patchen till FoW inte CoH FoH's kommande patch ser riktigt bra ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar