Ken Lobb om Gears of War - "sinnessjukt bra"

Robot
Medlem
Ken Lobb om Gears of War - "sinnessjukt bra"

Jag tror det kommer bli sjukt bra, kanske inte världens bästa spel, men det kommer förtjäna en plats bland legenderna.

Medlem

Av det jag sett så verkar det bli nice, men är fortfarande en aning skeptisk. Anabola-soldater mot lika stora aliens? Känns en aning klychat eller hur det nu stavas..

Inaktiv

Påminde ganska mycket om spel som Virtua Cop 2.

Medlem

Frågan är ju bara hur stort spelet kommer att bli, grafikintensiva spel av den här typen har ju en tendens att vara rätt så korta, typ 10 timmars speltid eller så.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

gears of wars rules

Medlem

Det här spelet har jag längtat efter i över 2år. Det spel som verkligen är första riktiga next gen spel i mina ögon. Så jag har stora förväntningar på det här spelet. Fast jag håller med Sito, jag har en liten noja på att det kommer bli kort kort kort... Men om det är ett super bra spel men kort, så är det värt varenda öre ändå. Men jag hoppas på att det är mer åt det längre hållet (halo)?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Säger bara det Co-Op hallulea =D

Medlem
Skrivet av Sito:

Frågan är ju bara hur stort spelet kommer att bli, grafikintensiva spel av den här typen har ju en tendens att vara rätt så korta, typ 10 timmars speltid eller så.

Dom har sagt att singel kommer ta ungefär 10-12 timmar att plöja igenom på enkel svårighetsgrad.

Medlem

Hmm blir ju säkert bra men det är ganska massiv hype om spelet vilket till 90% innerbär att man kommer bli fett besviken på det i slutändan fast det är riktigt bra. Bara inte så bra som alla säger nu...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar