World of Warcraft äntrar South Park

Robot
QRT
Medlem
World of Warcraft äntrar South Park

Haha! Detta måste jag se

Medlem

Annars går det väl att köpa avsnitten över Itunes, men man kanske måste bo i Amerika då?


signatur

Working as intended.

Inaktiv
Skrivet av fladder:

Annars går det väl att köpa avsnitten över Itunes, men man kanske måste bo i Amerika då?

http://allsp.com/
gratis är väll endå godare?

Medlem

Är nog de löjligaste jag sett på länge..

Inaktiv

haha älskar south park hoppas nya säsong 10 blir bra!


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

wth? Säsong 10 började väl för länge sen? Liksom, det är ju i den säsongen som Chef dör iaf och det är första avsnittet.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

wth? Säsong 10 började väl för länge sen? Liksom, det är ju i den säsongen som Chef dör iaf och det är första avsnittet.

Det är sant. Har vart flertal avsnitit i säsong 10.
Säsong 10 återvänder ska dom väl skriva.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

De e avsnitt 8 på säsong 10, de har bara haft ett uppehåll..avsnittet sänds i amerikansk tv på onsdag kväll.. dvs typ 3 tiden på morgonen här hos oss på torsdagen
Senaste säsongerna av SouthPark har varit så jävla bra

Medlem

Hoho, får ta och ladda ner från itunes när jag kommer hem


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av UOme:

De e avsnitt 8 på säsong 10, de har bara haft ett uppehåll..avsnittet sänds i amerikansk tv på onsdag kväll.. dvs typ 3 tiden på morgonen här hos oss på torsdagen
Senaste säsongerna av SouthPark har varit så jävla bra

alla säsonger har vart så jävla bra!

Synd att Isaac hayes är en scientologi galning.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av melachi:

Synd att Isaac hayes är en scientologi galning.

Sant sant Dom skämtar om allt i programmet - religion och ras...men inte om scientologi jaja..skit samma - kul är det åtminstone!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av melachi:

Synd att Isaac hayes är en scientologi galning.

Sant sant Dom skämtar om allt i programmet - religion och ras...men inte om scientologi jaja..skit samma - kul är det åtminstone!

Öh, anledningen till att Hayes hoppade av var ju att dom skämtat om scientologi...

Avsnittet heter "Trapped in the closet" från säsong 9.

"This is what scientologists actually believe"

Kort sammanfattning


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

ja det är ju lite dubbel moral att göra en serie som skämtar om en massa andras religoner och sen så kan/vill man inte skämta om sin egna. ungefär som den här tanten som var med i Bullshit som inte svor på sin egna gud utan svor typ åt buddah eller var det var

Medlem

WoW var ju med i senaste avsnittet av Stargate SG-1 också, för de som är intresserade


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem
Skrivet av Robboy:

ja det är ju lite dubbel moral att göra en serie som skämtar om en massa andras religoner och sen så kan/vill man inte skämta om sin egna. ungefär som den här tanten som var med i Bullshit som inte svor på sin egna gud utan svor typ åt buddah eller var det var

de skämtar visst om scientologerna, dom har gjort det i säkert 3-4 avsnitt.. ett som handlar om bl.a tom cruise.. mat och trey är inte scientologer dock.


signatur
Medlem
Skrivet av Shey Zhou:

WoW var ju med i senaste avsnittet av Stargate SG-1 också, för de som är intresserade

lol, jo.. men dom har nog inte läst på så bra om spelet innan dom spelade in avsnittet.
"I'm a level 75 mage."
Eller så spelade dom in avsnittet när det var planerat att man skulle kunna bli lvl 75.. sak samma.. Stargate ÄGER!

Medlem

han sa de i de avsnittet att han var med i betan av expansionen, men det är väl fortfarande 70 och inte 75?

Medlem

OMG, underbart, detta måste ses.

Medlem
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av melachi:

Synd att Isaac hayes är en scientologi galning.

Sant sant Dom skämtar om allt i programmet - religion och ras...men inte om scientologi jaja..skit samma - kul är det åtminstone!

Öh, anledningen till att Hayes hoppade av var ju att dom skämtat om scientologi...

Avsnittet heter "Trapped in the closet" från säsong 9.

"This is what scientologists actually believe"

Kort sammanfattning

Yepp, men jag syftade på att HAN inte gjorde det.

Edit: Får väl iofs medge att jag bara sett typ första 5-7 säsongerna eller något


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

om man inte vill titta på stream:ad video kan man ju alltid ladda
från www.mrtwig.net ...

Medlem

Eftersom det inte finns nåt utbud för south park i Sverige (tv 4 är fruktansvärt långsamma) Så kommer jag nog tanka det Skulle betala för det om jag kunde.

Btw SidPao inte så smart o posta torrentlänkar....

Medlem
Skrivet av Fargo:

Btw SidPao inte så smart o posta torrentlänkar....

Varför inte? Du sa ju själv att du skulle tanka det.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Jovisst sa jag det, men jag postar inte torrentlänkar... Det är ju inte lagligt direkt o posta torrentlänkar till upphovsrättsskyddat matrial. Plus att man riskerar att fz kommer få bekymmer för att man själv postade en länk till upphosrättskyddat matrial.

Inaktiv

hahahha coolt

Medlem
Skrivet av Detrol:

han sa de i de avsnittet att han var med i betan av expansionen, men det är väl fortfarande 70 och inte 75?

De nämde inte vilken expansion det var eller hur?

Burning Crudsade går upp till lv70 ja, mycket troligt att nästa expansion blir lv 70 till 80.

Inaktiv
Skrivet av PheoniX_VII:

De nämde inte vilken expansion det var eller hur?

Burning Crudsade går upp till lv70 ja, mycket troligt att nästa expansion blir lv 70 till 80.

take a chill-pill dude..

Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Robboy:

ja det är ju lite dubbel moral att göra en serie som skämtar om en massa andras religoner och sen så kan/vill man inte skämta om sin egna. ungefär som den här tanten som var med i Bullshit som inte svor på sin egna gud utan svor typ åt buddah eller var det var

de skämtar visst om scientologerna, dom har gjort det i säkert 3-4 avsnitt.. ett som handlar om bl.a tom cruise.. mat och trey är inte scientologer dock.

jag vet.. men att personen i fråga arbetade med SP och sen när det är dax att skämta om hans religon säger han upp sig? <--

Medlem
Skrivet av Robboy:

ja det är ju lite dubbel moral att göra en serie som skämtar om en massa andras religoner och sen så kan/vill man inte skämta om sin egna. ungefär som den här tanten som var med i Bullshit som inte svor på sin egna gud utan svor typ åt buddah eller var det var

Santa Vacca (Eller hur det nu änn stavas )

Penn&Teller ftw...förresten, härligt namn Penn har på sin dotter..hennes andra namn är Crimefighter


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar