World of Warcraft äntrar South Park
Annars går det väl att köpa avsnitten över Itunes, men man kanske måste bo i Amerika då?
http://allsp.com/
gratis är väll endå godare?
wth? Säsong 10 började väl för länge sen? Liksom, det är ju i den säsongen som Chef dör iaf och det är första avsnittet.
Det är sant. Har vart flertal avsnitit i säsong 10.
Säsong 10 återvänder ska dom väl skriva.
Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.
De e avsnitt 8 på säsong 10, de har bara haft ett uppehåll..avsnittet sänds i amerikansk tv på onsdag kväll.. dvs typ 3 tiden på morgonen här hos oss på torsdagen
Senaste säsongerna av SouthPark har varit så jävla bra
alla säsonger har vart så jävla bra!
Synd att Isaac hayes är en scientologi galning.
Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.
Sant sant Dom skämtar om allt i programmet - religion och ras...men inte om scientologi jaja..skit samma - kul är det åtminstone!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Sant sant Dom skämtar om allt i programmet - religion och ras...men inte om scientologi jaja..skit samma - kul är det åtminstone!
Öh, anledningen till att Hayes hoppade av var ju att dom skämtat om scientologi...
Avsnittet heter "Trapped in the closet" från säsong 9.
"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"
ja det är ju lite dubbel moral att göra en serie som skämtar om en massa andras religoner och sen så kan/vill man inte skämta om sin egna. ungefär som den här tanten som var med i Bullshit som inte svor på sin egna gud utan svor typ åt buddah eller var det var
de skämtar visst om scientologerna, dom har gjort det i säkert 3-4 avsnitt.. ett som handlar om bl.a tom cruise.. mat och trey är inte scientologer dock.
WoW var ju med i senaste avsnittet av Stargate SG-1 också, för de som är intresserade
lol, jo.. men dom har nog inte läst på så bra om spelet innan dom spelade in avsnittet.
"I'm a level 75 mage."
Eller så spelade dom in avsnittet när det var planerat att man skulle kunna bli lvl 75.. sak samma.. Stargate ÄGER!
han sa de i de avsnittet att han var med i betan av expansionen, men det är väl fortfarande 70 och inte 75?
Öh, anledningen till att Hayes hoppade av var ju att dom skämtat om scientologi...
Avsnittet heter "Trapped in the closet" från säsong 9.
Yepp, men jag syftade på att HAN inte gjorde det.
Edit: Får väl iofs medge att jag bara sett typ första 5-7 säsongerna eller något
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
om man inte vill titta på stream:ad video kan man ju alltid ladda
från www.mrtwig.net ...
De nämde inte vilken expansion det var eller hur?
Burning Crudsade går upp till lv70 ja, mycket troligt att nästa expansion blir lv 70 till 80.
take a chill-pill dude..
ja det är ju lite dubbel moral att göra en serie som skämtar om en massa andras religoner och sen så kan/vill man inte skämta om sin egna. ungefär som den här tanten som var med i Bullshit som inte svor på sin egna gud utan svor typ åt buddah eller var det var
de skämtar visst om scientologerna, dom har gjort det i säkert 3-4 avsnitt.. ett som handlar om bl.a tom cruise.. mat och trey är inte scientologer dock.
jag vet.. men att personen i fråga arbetade med SP och sen när det är dax att skämta om hans religon säger han upp sig? <--
Santa Vacca (Eller hur det nu änn stavas )
Penn&Teller ftw...förresten, härligt namn Penn har på sin dotter..hennes andra namn är Crimefighter