CliffyB visar co-op i Gears of War

Robot
Medlem
CliffyB visar co-op i Gears of War

detta kommer äga allt.

Jh
Medlem

ja det ser rätt så.. mysigt ut faktiskt


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv
Medlem

Tur att jag inte har råd att köpa en 360, för annars hade jag gjort det


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv

The one game that will rule them all ?


signatur
Medlem

hehe, när jag såg det där klippet och hörde cliffy mala på så tänkte jag på sketchen med Mr Bean där han går till kyrkan. Cliffy lät som prästen i den sketchen.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

spelet kommer nog att bli väldigt bra. älskar att skjuta monster i feta krig......

Medlem
Skrivet av cleor:

hehe, när jag såg det där klippet och hörde cliffy mala på så tänkte jag på sketchen med Mr Bean där han går till kyrkan. Cliffy lät som prästen i den sketchen.

Bara en fråga? Äger du en 360?? Jag gissar på ett nej... låter lite av avundsjuka!!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

det var inte hela filmen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av cleor:

hehe, när jag såg det där klippet och hörde cliffy mala på så tänkte jag på sketchen med Mr Bean där han går till kyrkan. Cliffy lät som prästen i den sketchen.

Bara en fråga? Äger du en 360?? Jag gissar på ett nej... låter lite av avundsjuka!!?

Hur tolkar du hans inlägg egentligen?

Jag tolkar det inte som han försöker klaga på Xbox 360 eller dess spel. Men men .....

Medlem

inget tips tack :/

Alltså kolla in www.gametrailers.com där finns nu 3 nya HD upplösta filmer från Gears Of War son jag tycker ni borde se, verkligen väldigt imponerande.

tipsade FZ och så postar dom länk till showoffen på coop och inte walkthrought'en som jag tipsade om.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Grym grafik men det verkar lite tråkigt, och karaktärerna är rätt ointressanta.

1
Skriv svar