Titan-läget i Battlefield 2142 förklarat

Inaktiv

Objektiv kritik behövs annars skulle vi alla sitta och spela The Sims 42 just nu.

Inaktiv

Laxen sluta flamea folk för att dom utrycker en enligt mig en helt vettig åsikt. Jag tycker att BF har gått utför sedan 1942 den enda motivationen verkar ju vara att tjäna storkovan för EA att hålla spelen spelbara är tydligen ett sidmotiv.
P.S att kalla folk tönt på ett internet forum är ganska lönlöst.

signatur

Internet är din vän

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av oRRen:

_78, bästa förstaposten på mycket länge...

Nuff said. Ni andra: Dra åt helvete.

Tönt, det var inte en första post.

Edit: Vem är nuff? och dra åt skogen själv du :evil:

Laxen, det var _78's första post på forumet inte i tråden.
Och min åsikt om BF 2142, har ingen.
Ingen vits att ha en åsikt om saker jag inte vet någonting om, får helt enkelt vänta och se.

signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv
Skrivet av Orbek:

Objektiv kritik behövs annars skulle vi alla sitta och spela The Sims 42 just nu.

hhahhahah!!:heart:

Inaktiv
Skrivet av Orbek:

Det är skillnad på objektiv kritik och vanlight whine.

objektiv kritik:

Citat:

En del buggar är säkert kvar. Problemet är dock att Titanen är feldesignad. Man kan barrikadera sig vid konsol nr4 och ingen lär komma in i den korridören sen. Lönt att "kunna storma" Titanen då haha... Stannar med BF2 istället.

Whine:

Citat:

Luktar flopp, hoppas på flopp

Inaktiv

tycker synd om dom som köper det här..

Inaktiv

En observation: Är inte Titan-mode lite som den där banan som släpptes till BF1942 på slutet? Dvs man skulle förstöra fabriken samt alla anti-flyg pryttlarna som tysk...... Gillade den banan skarpt som tysk medans som engelsman så låg man bara som mek å försökte repa factory prylen.....Tycker att detta liknar nått som det.

Edit: Önskar vid närmare eftertanke att det kunde finnas ett liknande scenario i BF2

Medlem
Skrivet av Robalicious:

Jävla grymt, märkte en rolig sak till hörrni!

Mov-format, högupplöst (133,7 MB)

> 133,7 MB < hihi

Haha get a life Nää men det var ju najs haha

Inaktiv
Skrivet av DarthChubby:

tycker synd om dom som köper det här..

jag kommer köpa det, och kommer att älska det.

så om det är synd för att man älskar ett spel, så vist.

Medlem

BF2142 betan var grymt rolig för att vara just en beta. Det har skett stora förändringar sedan BF2. Man kan lungt säga att det märks att det är DICE Sverige som gjort utvecklingen, buggar som DICE Kanada fortrande dras med i BF2 är borta redan i betan så det ser mycket lovande ut.

* Titan mode är ju bara ett av spellägena & det känns bra att det erbjuds mer än bara conquest direkt när det spelet släpps. Titan mode inbjuder många spännande fighter & mycket taktiskt tänkande från commandern & squadleaders. Ska vi anfall FI Titan, Försvara våran Titan, skydda våra missile silos eller anfall Fi missile silos... osv.
* Äntligen får man lagpoäng för att jobba som en Squad & följa order!
* Klass system har blivit mycket bättre finns ingen klass som är tråkig att spela & det kommer bli svårt att välja favo klass att utveckla med unlocks.
* Mängder av olika kombinationer på en & samma klass...
* Nya leksaker till squadleaders...

Har förhandsbokat spelet & det ska bli riktigt kul detta...

Ni andra som REDAN klankar ner på BF2142, kanske utan att ens provspelat(?), ladda hem demot som släpps en vecka före releasen dvs 10oktober.... & det är ju gratis!

Inaktiv
Medlem

va fan.. jag tyckte att den var skit ball film.. hehe.. vill ha spelet nu.. kan knappt bärga mig...

signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

same goes to me!

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

12
Skriv svar