Alan Wake plåtat

Robot
Medlem
Alan Wake plåtat

WOW! Hoppas det inte något trix med bilderna så man blir besviken när man väl har kartongen i hand.

Medlem

riktigt snyggt och och denna med

Hoppas på detta, det verkar lovande


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

WOW indeed! Väldigt snyggt. Alan Wake ser mycket bra ut. Ännu ett spel att se efram emot.

Medlem

japp ser riktigt grymt ut, men kommer datorer klara det är frågan:p

Medlem

Wiie Verkar kul:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Remedy, dessa underbara finnar .

Detta verkar bli riktigt bra. Verkar dock mer eller mindre vara ett krav att ha Dual Core och ett rätt hett grafikkort.

Men Max Payne 2 var grymt så jag kan/får inte missa detta.

Inaktiv

Wow! Ser skitcoolt ut :D.

Skrivet av Svenpa:

WOW! Hoppas det inte något trix med bilderna så man blir besviken när man väl har kartongen i hand.

Så länge du har en dator som pallar det så... Remedy är ju bra på grafik

Men, datorerna som kör den där grafiken är inte ens roliga att drömma om i dagsläget :/

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Så länge du har en dator som pallar det så... Remedy är ju bra på grafik

Jag körde Max P 2 på höga inställningar och jag tyckte inte att det var en överdrivet bra dator jag hade. Kanske AW är lika väloptimerat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ser verkligen helt fantastiskt ut.

Medlem

Underbart minst sagt. Kliar i fingrarna. Längtar till detta.

Hoppas bara att det inte känns outdated när det väl kommer.

Skrivet av conthox:
Skrivet av peak_performance:

Så länge du har en dator som pallar det så... Remedy är ju bra på grafik

Jag körde Max P 2 på höga inställningar och jag tyckte inte att det var en överdrivet bra dator jag hade. Kanske AW är lika väloptimerat.

MP2 var heller inte lika överdrivet snyggt för sin tid som det här ser ut att bli. Det var ett monster som drev ingamefotot under uppvisningen hos Intel.

Medlem

Har alldeles för höga förväntningar på det här spelet för mitt eget bästa...verkar bli grymt bra!

Inaktiv

Vi körde Max Payne 1 på skolans 400mhzare utan grafikkort på helt ok inställningar
Remedy är ju grymma på att optimera grafiken, hoppas hoppas!


signatur

One, two, five! Three, sire! THREE!

Medlem

Oj, verkligen grymt att köra nåt öht utan grafikkort


signatur

Patrick
Producer@DICE

Skägg.
10 Chambers

Det som framförallt var grymt i #Max Payne-liren var ju texturerna, jag minns hur jag stod och dregglade över en skinnsoffa som på den tiden var "realistisk".


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Det som framförallt var grymt i #Max Payne-liren var ju texturerna, jag minns hur jag stod och dregglade över en skinnsoffa som på den tiden var "realistisk".

Same goes to me ^^ Kommer ihåg första gången man kom in i Maxs lägehet och bara dreglade


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Känner mig lite sugen att installera max payne 2 igen

Men guuud så snyggt Alan Wake kommer bli!
Får väl hoppas på en fet lottovinst så man kan köpa ny monsterdator.....

Jh
Medlem
Skrivet av peak_performance:
Skrivet av conthox:
Skrivet av peak_performance:

Så länge du har en dator som pallar det så... Remedy är ju bra på grafik

Jag körde Max P 2 på höga inställningar och jag tyckte inte att det var en överdrivet bra dator jag hade. Kanske AW är lika väloptimerat.

MP2 var heller inte lika överdrivet snyggt för sin tid som det här ser ut att bli. Det var ett monster som drev ingamefotot under uppvisningen hos Intel.

MP2 kanske inte var det snyggaste liret när det kom men riktigt bra optimerat var det..
Ännu bättre var det med MP1..

Alan Wake.. ja vad ska man säga.. jag hoppas bara att det säljer miljoner och åter miljoner så vi får mer trevliga spel från remedy.. för bra lär det bli


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Skrivet av Jh:

MP2 kanske inte var det snyggaste liret när det kom men riktigt bra optimerat var det..
Ännu bättre var det med MP1..

Alan Wake.. ja vad ska man säga.. jag hoppas bara att det säljer miljoner och åter miljoner så vi får mer trevliga spel från remedy.. för bra lär det bli

Det kan jag inte säga emot

Medlem

Hej din lillaaa..... kines?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Remedy visade upp Alan Wake på Intel Developer Forum:

http://spel.feber.se/2006/09/alan_wake_p_en_.html

Shit! Riktigt snyggt! Förväntningarna är skyhöga... bara jag kan köra spelet på min dator...

Medlem

Wow... det är ju så vackert så man börjar gråta nästan. Älskar dom där bilderna där dom visar tex sjön på dagen och natten :heart: men kommer AW bara till pc lr? Har för mig att jag hört att det kommer till 360 också.


signatur

Submission is for the weak

Flakmonkey
Skrivet av Kleptomaniac:

Wow... det är ju så vackert så man börjar gråta nästan. Älskar dom där bilderna där dom visar tex sjön på dagen och natten :heart: men kommer AW bara till pc lr? Har för mig att jag hört att det kommer till 360 också.

#Alan Wake <--- klicka där

Medlem

går över lite till grafiksnacket igen:
personligen tycker jag att MP2 är jävligt snyggt fortfarande, texturerna och renheten är helt underbart snyggt, och tack och lov så har de polygoner istället för fula shadereffekter >_<
shaders är snyggt när det gäller hdr, bloom, och liknande ljuseffekter
men jag tycker inte shaders imponerar med bumpmaps och liknande, blir så jäääävulskt pixligt
jag vill ha mp3 ;_;

Inaktiv

Ser riktigt bra ut. Undrar om man ska slås mot monster eller om det är vanliga människor eller vad nu storyn kommer innehålla.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Herregud, det snyggaste jag sett hittils.

1
Skriv svar