Ubisofts höstuppställning

Robot
Medlem
Ubisofts höstuppställning

Är inte Crysis från Ubisoft? trodde de skulle släppas innan årskiftet?

Medlem
Skrivet av Detrol:

Är inte Crysis från Ubisoft? trodde de skulle släppas innan årskiftet?

Nej från EA, men Crysis kommer väl ändå efter eller samtidigt som Vista lanseras, för det är väl Vista exklusivt? Och Vista kommer väl efter årsskiftet?

ang nyheten: under fjärde kvartalet är väl mer korrekt, wii släpps ju i november/december.


signatur

<3

Medlem

Crysis är inte Vista exklusivt. Dx10 är Vista exklusivt. Så om du vill spela crysis med DX10 effekter så måste du ha Vista. Du kan spela Crysis på XP, men inte lika snyggt och definitivt med inte lika bra prestanda.

Ps. Kan inte Ubisoft släppa release datum till spelen på samma gång.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ubi Soft is so hot right now

Medlem

Rb6 och M&M kommer sitta bra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ubisoft kör hårt alltså, mycket godis framöver


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Spel jag funderar på att köpa i listan:

Rayman Raving Rabbids (Wii)
Dark Messiah of Might and Magic (PC)


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Säger som urken, det är väl fjärde kvartalet och inte tredje? :S Men jag ser fram emot M&M och Rb6

Medlem

Har nintendo nånsin haft så här många spel vid release? (Vet att inte alla dessa kommer men det har visats förut)

Medlem

Jag väntar mest på SCDA, Rainbow 6 håller jag mig kallt skeptisk till till dess att jag har kunnat prova det...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar