Supreme Commander-beta i oktober

Robot
Medlem
Supreme Commander-beta i oktober

Have fun för dom som får den ^^

Medlem

det e ju nästan ett "must have"


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

ja nu blev man sugen! Fast jag föredrar den färdiga varianten, tycker spelkänslan och magin förstörs av att spela betan först...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mjo håller med dig, därför jag aldrig deltar i beta tester längre

Medlem

Håller me båda... ångrade att jag rörde BF2142. Kommer köpa det när de e färdigt, men att spela Beta2:an förstörde nog lite av nyhetens behag då när man får deT!? Men men, hoppad det hör blir så bra som alla tror...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Medlem

denna som ska vara ta efteträdare eller har jag helt missuppfattat det?

isåfall kan det bli ett måste.

Dom sista 2roliga rts var ta och redalert2


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Dawn of War då?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

THQ kommer sannerligen äga hela RTS-genren med Supreme Commander, Company of Heroes och Dawn of War: Dark Crusade.

...Lär bli svårt för någon annan att hävda sig


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

THQ kommer sannerligen äga hela RTS-genren med Supreme Commander, Company of Heroes och Dawn of War: Dark Crusade.

...Lär bli svårt för någon annan att hävda sig

Jag klagar inte

Medlem
Skrivet av Notumforce:

denna som ska vara ta efteträdare eller har jag helt missuppfattat det?

Läste i nå intervju eller nått för ett tag sedan, dehär spelet är ingen uppföljare till TA, har för mig att de inte ens hade nått med TA att göra överhuvudtaget förrutom att "huvudsnubben" som drog igång projektet var med och utvecklade TA när det var under uppbyggnad, men spelmässigt har det inget med TA att göra.. rätta mig om jag har fel någon

Ser fram emot det som sjutton dock

Skrivet av HYBRiS:

THQ kommer sannerligen äga hela RTS-genren med Supreme Commander, Company of Heroes och Dawn of War: Dark Crusade.

...Lär bli svårt för någon annan att hävda sig

EA köper väl dom precis lagom till Guld status och vips är dom ledande på RTS scenen..

:evil:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Det är en andlig uppföljare men jag vill minnas att det inte är samma utgivare som sist. Därför blev det problem med namnet TA som fortfarande ägs av den förra utgivaren och därför inte kunde användas igen.

Hursomhelst kommer det att bli riktigt bra tror jag.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Har alldrig haft tur med att bli utsedd till betatestare men lycka till till er som har anmält er

Medlem
Skrivet av Fifty:

Det är en andlig uppföljare men jag vill minnas att det inte är samma utgivare som sist. Därför blev det problem med namnet TA som fortfarande ägs av den förra utgivaren och därför inte kunde användas igen.

Hursomhelst kommer det att bli riktigt bra tror jag.

Har för mig att många av dom som gjorde TA slutade det företaget och skapade Gas Powered. Hoppas iaf på att det blir bra

Förresten, vad alla utvecklare har börjat med public betatester :S

Medlem

Dvorak, ja dem tjänar ju pengar på det och är spelet bra så får folk testa som sen köper det och sprider vidare att det är ett grymt lir. Sen behövs spel testas av den stora massan, det räcker inte att hyra in 10 pers som spelar lite och sen är det färdigt. Problemet är bara att många företag har public beta och sen lyssnar dem inte rktigt på vad folk säger. Iofs har det ofta med att göra att de flesta som anmäler sig till betor bara vill spela och skiter i att testa...

Och ja det är en spirituell uppföljare till Total Annihilation, och TA var som alla vet ett av de besta rts spelen någonsin, så detta kommer, måste, bli minst lika bra.

Synd bara att datorn inte kommer ha ens suck att köra det, men "skal" enliga units osv gör att striderna ser grymma ut.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Medlem

Är det bara jag som inte hittar var man anmäler sig?
Allt jag hittar är [http://garage.gaspowered.com/?q=node/4368]


signatur
Medlem
Skrivet av fegis:

Är det bara jag som inte hittar var man anmäler sig?
Allt jag hittar är [http://garage.gaspowered.com/?q=node/4368]

Jag antar att budskapet i denna nyhet på FZ är att det kommer en beta, inte att de har öppnat några signups eller någonting sådant. En gammal nyhet som snart blir aktuell igen i och med att det snart är oktober och för dem som inte håller järnkoll så är det intressant.

Vet dock inte om man är så peppad på att spela betan ens om man fick, det vore ju lite som att tjuvkika på julklapparna.


signatur
Medlem

Ahh, men då så... Trodde jag hade missat något, eller ja, det hade jag ju men
Eftersom jag gillar RTS men inte är TA-frälst så vore det skoj att kolla in det och kanske få göra sin röst hörd om det är några katastrofmissar...


signatur
Medlem
Skrivet av Wardancer:

Dvorak, ja dem tjänar ju pengar på det och är spelet bra så får folk testa som sen köper det och sprider vidare att det är ett grymt lir. Sen behövs spel testas av den stora massan, det räcker inte att hyra in 10 pers som spelar lite och sen är det färdigt. Problemet är bara att många företag har public beta och sen lyssnar dem inte rktigt på vad folk säger. Iofs har det ofta med att göra att de flesta som anmäler sig till betor bara vill spela och skiter i att testa...

Jo, jag vet det. Synd bara att det ska vara så grymt svårt att ge feedback, som i BF2142 betan där man behövde ett pass för att komma in på den delen av forumet. Och något pass till det hade jag inte fått. Jag hoppas att spelet blir bra balanserat och fritt från idioter (BF serien har bra många t ex).

Medlem
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av Wardancer:

Dvorak, ja dem tjänar ju pengar på det och är spelet bra så får folk testa som sen köper det och sprider vidare att det är ett grymt lir. Sen behövs spel testas av den stora massan, det räcker inte att hyra in 10 pers som spelar lite och sen är det färdigt. Problemet är bara att många företag har public beta och sen lyssnar dem inte rktigt på vad folk säger. Iofs har det ofta med att göra att de flesta som anmäler sig till betor bara vill spela och skiter i att testa...

Jo, jag vet det. Synd bara att det ska vara så grymt svårt att ge feedback, som i BF2142 betan där man behövde ett pass för att komma in på den delen av forumet. Och något pass till det hade jag inte fått. Jag hoppas att spelet blir bra balanserat och fritt från idioter (BF serien har bra många t ex).

Att betaforumet hade pass är för att förhindra att utomstående som inte deltar i betan inte ska uppehålla sig och ta till sig av det material som ofta tas upp om spelets tillstånd i betaforumet.

Att du inte fått nån pass verkar konstigt. Titta din mail bara, och spammkorgen.

1
Skriv svar