Battlefield 2 version 1.4 släppt

Inaktiv
Skrivet av Fifty:

Det finns inga patchar i världen som kan lösa det stora problemet med det här spelet, spelarna. Om det inte vore för alla urblåsta idioter där ute vore det här spelet riktigt roligt.

Även dina klanvänner?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Ja givetvis, vad tror du själv!?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Min dator har varit paj hela sommaren.. rätt skönt o ta ett break från spelandet några månader.. suget kommer tillbaka som om man aldrig spelat spelen igen


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Nighthawk-:

Förutom att man måste lära sig infa på nytt tycker jag patchen är bra.

Varför måste man det? :<


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

fattar inte att man inte kan tanka från FZ längre, detta suger ju, varför ha ett filarkiv om man ändå inte får hem filen.

Medlem

Det funkar för det mesta, man får bra hastighet när man väl kommer igång men å andra sidan är max antal anslutningar rätt så lågt, känns det som ibland.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Ja!
Låt oss alla gnällla på en tjänst som är gratis!
Gratis och grymt bra!
*gnällla*
*gnällla*

FTP´n verkar ha en max limit på 100
Bandbredd är verkligen inte gratis.

Så jag förstår denna relativt låga gräns.
Verkar tyvärr inte som att så många vill vänta några extra minuter på den där "fet nya banan/vapnet till .random. fps spel"-Patchen

Jag tackar och bockar till alla på FZ.se som orkar skriva förhandskollar, ladda upp filer och allt annat dom gör.

Medlem
Skrivet av LeaD:

fattar inte att man inte kan tanka från FZ längre, detta suger ju, varför ha ett filarkiv om man ändå inte får hem filen.

Fungerar alltid för mig efter ett par försök. Inte svårare än att högerklicka och välja spara som några gånger. Orka klaga...

Inaktiv
Skrivet av b0bl00i:

men för fan, förstå att jag svär, varför spelar ni den här skiten fortfarande? ni märker väl själva hur talanglösa dom jäkla överbetalda amatörerna är. Glöm BF serien..den är körd i botten.
Skit är det, samma som modden 2142..rena smörjan, va ju ruttet.
Att ta ut fullbetalning för ett spel som inte är annat en en rutten mod är ju under all kritik.

edit: vill tillägga att jag inte alltid är arg, bara när folk godtroget pratar om bf2 som om något aldrig hade hänt och att det fungerar precis som det ska =P

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Skönt att du slipper spela den här skiten då du inte gillar det. Själv tycker jag att det äger. Men har släppt vanilla mer och mer. Spelar i princip bara PRMM numera. Kanske slulle du testa den MODen Cry Baby?!

OCH, kanske skulle, du det ultimata überproffset dra igång ett eget spelföretag och utveckla ett, vid första releasen totalt buggfrittspel och sedan efter det förse alla spelare med kartor och andra Ad On's helt gratis för all framtid. Jag menar då skapar ju du den perfekta världen och folk kommer att dyrka marken du går på, kanske rent utav kyssa dina fötter.....Vad tror du om det?

Inaktiv
Skrivet av Johan:

Hur fan kan man släppa patchen med en sån bugg?

Hahahaha, jaaaa, verkligen. Vart faaan e världen på väg??!! Bojkotta Dice och EA de kan ju för faaan aldrig göra något rätt......Hahahahaha

ELLER, så har de levererat den absolut roligaste spelserien i världen (enligt mig) som absolut innehåller buggar, men inget som dödat någon ännu och troligen inte kommer att göra det. Kan iof tänkas att någon gnäller ihjäl sig, men då är det ju bara gott 8)

Medlem

Skit.

Fick två fel med den nya patchen;

1) Spelet kraschar efter ca 15 min spelande, resulterar i en bluescreen

2) Anti-tanks-vapnet och texturerna på en del andra vapen buggar sig. när man skall sikta med AT:n, så blir hela skärmen svart.

Va fasen håller ni på med Dice? Spelet var stabilare opatchat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

123
Skriv svar