Försenad Battlefield 2-patch släpps idag

Medlem

Hur jag vet? Joo har spelat och spelar fortfarande OFP dagligen och eftersom ArmA egentligen är samma spel så kan jag tillåta mig själv att säga de

Bleak: Japp äger BF2. Förbokade "Commander Edition" dum som man va.

Medlem
Skrivet av Frazz:

Hur jag vet? Joo har spelat och spelar fortfarande OFP dagligen och eftersom ArmA egentligen är samma spel så kan jag tillåta mig själv att säga de

Bleak: Japp äger BF2. Förbokade "Commander Edition" dum som man va.

Jag orkar inte mer...:down:

Medlem

Äntligen lite goda nyheter för min del

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av maggot.se:

... och varifrån kommer informationen om patchen tro? Källa, finns det??

Direkt från EA, vi har för vana att inte slänga upp obekäftad information, sånt tär på trovärdigeheten. Gör vi det framgår det klart och tydligt i nyhetstexten.


signatur
Medlem
Skrivet av fladder:

Bad Company blir ju enbart singelplayer och bara på konsol?

Som JazZe sa och

"Battlefield: Bad Company also will feature a full suite of the franchise's trademark multiplayer options with deep gameplay modes designed to take full advantage of the game's massively destructible environments."


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

så källan är en person anställd av EA förmodar jag då?


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem
Skrivet av maggot.se:

så källan är en person anställd av EA förmodar jag då?

Det är från EA's sida.

http://www.ea.com/article.jsp?dcr=ea&id=bfbadcompany

Edit: Ah...läste fel, trodde du frågade var min info om Multiplayer kom ifrån och inte var patchen till bf2 kom ifrån sorry!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Redaktör
Skrivet av maggot.se:

så källan är en person anställd av EA förmodar jag då?

Öh... ja. Annars hade infon inte kommit från EA. Lloyd Sharp på EA:s europeiska avdelning mejlade oss uppgifterna, om det är av vikt.


signatur
Medlem

Trevligt. Men att försöka få den vid släpp blir antagligen omöjligt. :/

Medlem

ungefär 40 minuter till

jag tycker dock dom borde släppa serverfilerna innan clientpatchen kommer

Inaktiv

Serverfilerna är redan släppta, våra servrar är patchade och klara för spel sen i förmiddags.

ABC Data #Squad Action#
ABC Data #CityAction#

Medlem

Får vi se vad de har sabbat nu då...och om det blir spelbart ens :). Alltid lika kul att vara optimist

Inaktiv
Skrivet av Frazz:

Hur jag vet? Joo har spelat och spelar fortfarande OFP dagligen och eftersom ArmA egentligen är samma spel så kan jag tillåta mig själv att säga de

Bleak: Japp äger BF2. Förbokade "Commander Edition" dum som man va.

Oh herregud, var bara tvungen att registrera för att kommentera detta inlägg.

Frazz: Tillåt mig att säga att detta var det mest idiotiska inlägget jag sett i år.

Medlem

jag kör fortfarande på 1.1

Inaktiv

Snaaaaart!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

hoppas den kommer upp i filarkivet snabbt Fast jag hade ju hoppats på lite mer omfattande patch dock :/


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

A.G
Medlem

Jag tankar nu

Inaktiv

vad menas med force unlocks??

Medlem
Skrivet av JaZzE:

[Samtliga vapen funkar, så vad babblar du om?
När alla använde C4 som mainvapen så dog spelet, var ingen som tyckte det var underhållande och spela en match på karkand t.ex.

Med den horribla kulspridning samt hitboxbuggskit som finns i bf2 så träffar typ vart 20:e skott om fi står 1m framför en och man skjuter korta burstar, ska det vara så?

Medlem
Skrivet av Frazz:

Hellpower: Inte! Vad är då OFP om inte ett spel? Joo de är den bästa krigs simulator som finns just nu. Men när ArmA kommer så tar de ju över så klart! BF2 är ett buggit skit arkad spel som bara borde sänkas då dom gjort allt helt sanslöst dåligt redan från när de släpptes!!

Sen finns WW2 Online också fantastiskt spel!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av maggot.se:

så källan är en person anställd av EA förmodar jag då?

Öh... ja. Annars hade infon inte kommit från EA. Lloyd Sharp på EA:s europeiska avdelning mejlade oss uppgifterna, om det är av vikt.

Ok, tack för svaret, var bara lite nyfiken hur info kunde komma ut trots att inget fanns på något av EA:s officiella sidor.

mvh maggot.se


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Inaktiv

Hmm andra rundan jag spelade med nya patchen fick jag connection lost bådar inte så gott för nya patchen hitills.
Men det kanske bara var väldig otur?

Skrivet av Console_Boy:

Hmm andra rundan jag spelade med nya patchen fick jag connection lost bådar inte så gott för nya patchen hitills.
Men det kanske bara var väldig otur?

...är det patchens fel?, hur gick första rundan vad var nytt bättre/sämre osv ..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av maggot.se:

... och varifrån kommer informationen om patchen tro? Källa, finns det??

Direkt från EA, vi har för vana att inte slänga upp obekäftad information, sånt tär på trovärdigeheten. Gör vi det framgår det klart och tydligt i nyhetstexten.

Som när FZ konstaterar att Dead Rising använder Unreal Engine 3 (1, 2, 3, 4)?

Medlem

har man testat det också och spelat har hoppat ut en gång oså buggade det så man inte kunde bli commander!

Inaktiv
Skrivet av Hellpower:

Ja det kanske inte är så lätt fixat? Den buggen har jag råkat ut för 1 gång. BF2 måste väl ändå vara det mest avancerade spel som finns just nu? Om alla hade exakt lika hårdvara kanske det skulle vara lättare. Ja vad fan vet jag... im just a gamer

lucky bastard..bara 1 gång...

hände mej varje gång jag satte mej ner för att spela...
men detta fick koppen att rinna över....

det är en mec som snackar amerikanska...ser ut som en amerikan..men har en röd nametag...vad gör man....

man skjuter inte...för man har råkat skjuta på en av sina egna som har röd nametag och blivit straffad för det....nu var det helt bakvänt

så...man blir dödad....det var det sista som hände
innan jag avinstallerade skiten...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Lång tid för att fixa så lite... *zz*

Hade det inte varit för prmm ( www.realitymod.com ) så hade bf2 samlat dam vi det här laget...


signatur

Im a First Person Killer

Medlem

Black7, word!


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Skrivet av Frazz:

Hellpower: Inte! Vad är då OFP om inte ett spel? Joo de är den bästa krigs simulator som finns just nu. Men när ArmA kommer så tar de ju över så klart! BF2 är ett buggit skit arkad spel som bara borde sänkas då dom gjort allt helt sanslöst dåligt redan från när de släpptes!!

OPF är ett underbart spel inte tu tal om det men att kalla det något annat än buggit och icke-användarvänligt är bara skitsnack och då menar jag den senaste versionen av det. De första versionerna var definitivt inte mycket att hänga i granen.

12
Skriv svar