Codemasters presenterar Fall of Liberty

Robot
Codemasters presenterar Fall of Liberty

Tror detta blir ett bra spel. Vore kul att se lite bilder. Hoppas på mer info inom kort.

Inaktiv

"År 1931 blir Winston Churchill påkörd av en taxi i centrala New York."

Oj, det hade jag ingen aning om. Jag som trodde jag hade någorlunda koll på tiden runt andra världskriget...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Kommer bli mycket intressant.. Dock var ju inte Finest Hour nån höjdare precis. :/

En förläggare som är känd bland utvecklare för undermåliga budgetar och en utvecklare som tidigare bara har gjort ett halvtaskigt spel...

man kan ju inte vara annat en skeptisk, men som alltid hoppas jag på ett revolutionerande spel.

Medlem

låter som en intressant story annars vet ja inte riktigt vad ja ska tycka om liret. Inte mycket info eller bilder om det.

Medlem

Svårt att dömma just nu kanske, men det låter ganska intressant. Dock så är jag typ spyfärdig av allt som har med WW2 att göra

Medlem
Skrivet av Mysli:

Svårt att dömma just nu kanske, men det låter ganska intressant. Dock så är jag typ spyfärdig av allt som har med WW2 att göra

Man börjar ju bli rätt trött på WW2-spel där amerikanarna är de störst och bäst. Kan bli intressant med ett spel som bryter trenden.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar